1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Sleeping Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 feb 2012.

1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Waar kun je je auto customizen?

2. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

volgens mij kan dat niet ... althans ik ben het nog niet tegen gekomen en heb er ook niks over gehoord of gelezen. dus ik denk t niet dat het er in zit =(

naar een hele middag weer in hong kong te zijn geweest :+ ben ik nu bij het stuk...
    the wedding.

ik duik mn nest in , morgen een lange dag (maar niet in hong kong) maar in mn tuin:+_0/

oohjah haha ik kan merken dat het laat is , ik schreef namelijk 2 x honk kong en toen ik op versturen wou drukken viel het me pas op :+

en nu oogjes dicht en snaveltjes.....OOK DICHT_0/

3. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Nu wacht je zeker totdat de game voor twee tientjes in de budgetbak ligt of niet? Full price is hij volgens jou niet waard denk ik? :D

4. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    zo net klaar met spelen .... ik moet echt afkicken de game is zwaar verslavend. heb zoveel ontdekt. Ik zoek nog 2 camera's in North Camera 1 en 2.

Laatst bewerkt: 18 aug 2012
  5. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    jij was niet degene die geen games speelt onder het cijfer 9 toch :b:

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wut? |:-

Ben het meestal eens met je reacties over DLC en dergelijke, maar koop het zelf wel gewoon altijd. Alleen hoezo haalt dit je uit HK? Haalt alle grappen die je in GTA IV tegenkomt je ook uit Liberty City/New York dan? Beetje raar, same als het gezeik dat ze niet heel Hong Kong hebben gebruikt. Ik waardeer het sowieso dat er überhaupt eindelijk een sandbox game is die zich eens ergens anders afspeelt, dat het dan niet alles is, who cares (Yi Long wel dus :+).

7. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Het is maar waar je je druk over maakt :emo:

8. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    wel jammer dat dat niet kan want ik had gisteren zo een vette wagen maarja kan vanavond pas weer spelen ga kapotttt hier haha

9. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Ja jammer heb in een paar pagina's geleden een redelijk stuk geschreven daar zitten nog wat tips is.

Trouwens ik heb 170 + monniken gekilled. Hierdoor gaat het counteren je wat makkelijker af .... goed oefenspul.

Ow jah lees net iets over just cause 2 .... die game heb ik alleen de demo gespeeld en ligt hier nog in de verpakking ..... hmmm even een save game maken!

Trouwens het is ook de moeite waard om het water op te gaan langs de eilanden en de strandjes .... i smell moneychests!
    Zwemmen is ook bruut ..... Die hele game blijft mij verassen.

Trouwens ik kan niet bij 1 jade beeldje hij staat in een huis maar ik kna niet in dat huis? Raar waarschijnlijk komt er een missie daar. Trouwens de begraafplaats is ook echt chinees ..... let op de crematie muur ..... geen variatie van foto.

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou na jullie reacties de game ook maar gehaald. :p

Zo maar installeren en spelen. :)

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.078
    Nee, dat was ik zeker niet.

NEDERLANDSE postbussen in een game die zich aan de andere kant van de wereld afspeelt, dat haalt je gewoon even uit de ervaring.

Net zoals met Crackdown, waarin er opeens Nederlandstalige posters inzaten voor Mama Mia de musical (ofzo). Dan denk je in een futuristische stad rond te springen, en dan kom je opeens zo'n in-game advertentie tegen. Dat is gewoon 'storend'.

Ik zeg niet dat dit een reden is om een game te laten liggen ofzo, maar het is gewoon irritant dat zoiets er toch in komt...

....en in GTA4 zitten grappige billboards enzo wat een parodie is op de werkelijkheid. Dat is prima. Als er in GTA4 opeens reclameborden voor SBS6 ofzo voorbij zouden komen, dan is dat WEL irritant.

12. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Is het normaal dat je niet meer dan HK $1,500 in kan leggen bij Cockfights? Want er is die 50,000 achievement, dat je 50K in moet leggen op een kip. Of moet je dan door blijven bieden of zo? Want ik verlies ook constant hiermee. Je zou bijna denken dat je tegen een computer speelt ;)

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Iemand enig idee wanneer je nieuwe savehouses krijgt?

Edit: Gewoon doorspelen, heb nu een nieuw savehouse :)

14. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Nou zoeken en toevallig erop stuiten kan ook! ik heb nu 4 waaronder een
    woonboot

Gewoon de andere cock-fight nemen zo gedaan en dan met geluk gokken. Daar is de minimale inzet 50 k! Achivo binnen

- heb mij 2 min+ achivo clean driver in een roze auto gehaald 2 minuut 28 sec
    - en heb nu +2 miljoen dollar cash!

Laatst bewerkt: 19 aug 2012
  15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wat is een snelle manier om geld te verdienen dan? Ik zit nog in het begin van de game, en heb iets van 150k. (puur door wat missies en zij missies te doen)

16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Geef in het begin weinig uit je kan beter auto's jatten dan meteen te kopen!

De Tran missies doen auto's Dat is auto' stelen. als het goed is staat hij in je bellijst

Geldboxen zoeken, kijk op je kaart daar waar er rode mannetjes oppuppen zijn er altijd geldboxen (éénmalig uiteraard), Mijn tip rij eerst een paar dood om daarna pas uit te stappen en de rest te killen. Zeker in het begin want anders ga je steeds dood.

Ook kan je geld wagens hijacken! Deze geven echt veel geld.Hoogste wat ik heb gehad is 60,000 .

Ook de gele missies doen ... deze geven ook genoeg geld

Net wat ik in mijn eerdere epistel al zei je komt er niet onderuit om het hele spel te spelen .... heerlijk ....

- heb nu mijn geldboxen ontlocked dus ik kan naar ze op zoek via de kaart.

Mijn grootste tip is neem ook een kijkje op het water langs de kusten je komt dan hele mooie plekken en verborgen plekken tegen. Trouwens onze maat Wei Shen kan ook aardig een stukje zwemmen zo ben ik lekker van de kust naar het booreiland gezwommen heerlijk ..... wel met de boot terug! Zo mahjong poker is wel moeilijk en zeker een kwestie van geluk! Hoe bedoel je dat ik drie 1 tjes had en hij er 4? 7 azen in een spel!

17. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3

18. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ga op zoek naar Lockboxes, easy money. Heb bijna heel North Point gedaan, staat ongeveer gelijk aan zo'n 300 - 400k. Weet t niet zeker, want heb ondertussen wel een auto gekocht om het rijden wat makkelijker te maken ^^

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Die lock boxes pak ik ook mee als ik ze tegenkom. Maar ik vind het juist leuk om wat zij missies te doen en zo ook wat geld te verdienen. Volgens mij kun je ook pas auto's kopen als je face level 3 bent? Dan zul je sowieso missies moeten doen.

En wapens? Waar kun je die krijgen? Ik kom nu alleen zo nu en dan een stuk pijp tegen.

Edit:// en die geldwagens, waar breng ik die naartoe? Ik ben net naar mn appartement gereden maar er gebeurde verder niks. Kreeg verder ook geen aanwijzingen.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 aug 2012
  20. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb eerst 3 kwart van alle lockboxes verzameld voordat ik met de main missies aan de slag ging.

Voor 1 lockbox krijg je 10,000 HKD (voor sommige zelfs 20,000 HKD). En soms zit er ook een vuurwapen in een lockbox.

Ik heb in ieder geval geen geld zorgen. :cool:

Heb nu 2 miljoen ofzo. En heb bijna 3 kwart van alle missies gedaan.

@Mr. Bubbles.. vuurwapens krijg je vanzelf tijdens een missie (mocht je er 1 nodig hebben).

Dit spel is meer gericht op hand-to-hand combat.

Later in het spel zal je steeds vaker gebruik maken van een vuurwapen.

Deel Deze Pagina