Oranje lijn volgen nadat je de politie verslagen hebt! .......... wie rijdt na een overval naar huis ..... neen hij gaat naar een louche opslag uiteraard, Het spel is op een paar dingen normaal. Wat ook leuk is om per scooter de stad door te gaan vind je ook de lock boxen!
Idd ... maar blijft lekker dat er geen wapens in zitten ,,,, ik kan ze nu ongelimiteerd krijgen .... vanwege de update maar toch kies ik voor hand 2 hand!
Ja die lijn verscheen bij mij dus niet. Ik had ook geen last van de politie. Vandaar dat ik dacht dat je naar huis kon rijden en dat het daar uitgeladen werd.
Na een bepaalde missie krijg je een telefoontje over die geld trucks. Heb nu bijna 10 uur gespeeld en volgens de stats zit ik precies op 50% van 't verhaal
Zo, ondanks het mooie weer heb ik de game toch even gespeeld. En ik vind 'm tot nu toe echt leuk. Ben zelf ook enkele keren in HK geweest, en van wat ik tot nu toe gespeeld heb, weet het de sfeer goed te pakken. Zoveel kleine details. Vooral ook 's avonds met het neon maar ook kleine dingen als de mahjong tafels op straat, de altaartjes (waarmee je health kan upgraden; echt heel leuk gedaan). Maar vooral de levendigheid in de straten (hoewel wel weinig verkeer). Had het wel leuker gevonden als het totale spel in chinees (Kantonees) gesproken zou zijn. Nu is het af en toe Kantonees, maar bij missies spreekt iedereen op straat je in het Engels aan. Is toch jammer en het haalt je iets meer uit de sfeer van HK dan die paar brievenbussen (als je dan echt kritisch wilt zijn). Die brievenbussen zijn toch wel geinig en zijn totaal niet opvallend/hinderlijk. Het vechten werkt lekker. Niet zo uitgebalanceerd als in Batman, maar wel beter dan GTA. Het gebruik maken de omgeving tijdens het vechten is soms erg bruut en vermakelijk gedaan. De besturing van wagens is goed te doen. Wel m'n eerste automissie verpest (moest de politie zien af te schudden) door aan de verkeerde kant van de auto in te willen stappen..ook al wist ik dat ze daar links rijden. Werd toen gearresteerd. Ze zouden trouwens vaker dit soort games buiten de VS moeten laten afspelen. Alleen al een andere omgeving, taal en gewoonten is verfrissend om te spelen.
Vind je het vechten echt goed gedaan? Ik vind het een van de mindere punten van de game. Het is net of kun je soms niet snel genoeg reageren op een actie van de tegenstander waardoor je alsnog neergaat. Ook de checkpoints vind ik dodelijk irritant (hele stukken weer opnieuw moeten doen als je "af" ) bent.
@Pacboyslim: ik ben zelf een aantal jaar geleden ook in HK geweest maar ik moet zeggen dat er in Hong Kong wel veel Engels werd gesproken. En dat is niet zo gek want HK is pas 20 jaar onafhankelijk van Groot Brittanniƫ.
Had dat ook in het begin. Het vechtsysteem zit erg goed in elkaar. Maar je moet er aan wennen. Als je het eenmaal onder de knie krijg... dan wil je iedereen in elkaar rammen. In eerste instantie lijkt het vechtsysteem erg eenvoudig. Maar dat is het toch niet, je moet goed timen anders wordt je toch nog geraakt. Nu vecht ik alsof ik Bruce Lee ben Wordt ook nooit geraakt... Alleen nog heel soms door die grapplers (die papzakken)... hun kunnen nog wel vrij irritant zijn (vooral als ze met meerdere zijn). Tip: Als je vaak dood gaat in gevechten. Verzamel dan eerst alle health shrines. Dan gaat het wat makkelijker.
als je verkeerd timed met counter (y) dan reageerd het idd ff niet maar dat is volgens mij expres gedaan
Bedankt voor de tips. Ik pak inderdaad alles mee wat ik onderweg tegenkom. Nou, eindelijk een wapen, eindelijk kunnen schieten. Binnen 2 tellen de straat vol politie. Ik dood, wapen weg. Leuk hoor.
bij zavvvi is de limited duurder dan de benelux editie maar bij de benelux editie zit toch juist meer dingne???
Benelux Edition Police Protection Pack GSP Pack Martial Arts Pack Limited Edition Police Protection Pack GSP Pack
is er nog een speciale manier om die health shrines makkelijk te vinden of is het gewoon geluk hebben en ze tegenkomen?
Spoiler Als je met Amanda gaat daten komen ze op je map te staan. Als je Amanda hebt ontmoet moet je naar je contactlijst gaan van je telefoon, even bellen, 2x daten, en dan staan de health shrines op je map.