Je hebt 6 pogingen. Gewoon steeds dit proberen 0123 Als die cijfers niet goed zijn probeer je 4567 etc etc etc soms moet een cijfer op een andere plek. Dan is het even puzzelen, het is vrij simpel, en nog leuk ook.
Heb er nu inmiddels aardig wat uurtjes opzitten. Had niet gedacht dat het ging gebeuren, maar heb hier voor mijzelf een GTA beater te pakken! Hong Kong is zo tof gemaakt, er is zoveel te doen en zien, de combat is super vet, de actie is top, upgrade systeem is tof, verhaal is spannend en tof, game is grafisch bloed mooi en de game is super sfeervol. Hong Kong leeft echt. Waar je bij GTA toch altijd wel van die mindere/dode stukken in de steden hebt zitten, zo is er op elke centimeter in SD wel iets te beleven. Kan echt niet stoppen met spelen.
hahaha bedankt maar dat bedoelde ik niet Beetje slecht uitgelegd maar hoe krijg ik dat scherm waardoor ik de cam kan hacken zeg maar? Staat niet echt bij hoe ik de mogelijkheid krijg de cam uberhaupt te hacken.
Kabels volgen (vanaf de cam naar het stroomkastje). @Alonso Ik heb lang niet zo genoten van een spel. Steeds wil ik stoppen, en toch blijf ik gewoon door spelen. Moet nog 7 Triad missions 4 car races. En dan heb ik alles gehaald. Cop missions zijn af. Cop Upgrades= Level 10 Face Advantages= Level 10 Triad Upgrades= Level 6 Het zit er bijna op voor mij dus. Best jammer :{
Volgens Sleepingdogs.net speel ik al 26uren en 37 minuten. Longest Play Session is 4 uren en 10 minuten (maar dat zal wel 6 uren en 10 minuten gaan worden) .
Heb nu bijna 1 miljoen, zijn er naast auto's nog andere dingen in de game die klauwen met geld kosten? Want als dat zo is dan wacht ik nog even met het kopen van een dikke bak
Als je Face Advantages op level 10 staat krijg je 40% korting op alle auto's. En als je nog steeds geld te kort komt kan je 'tran' bellen (kan pas later in het spel geloof ik). Hij geeft je opdrachten (stuk of 20) om auto's te stelen. Voor 1 opdracht kan je 50.000-600.000 HKD verdienen. Hangt natuurlijk af van de waarde van de betreffende auto..
Jup kweet dat er by de benelux meer dingen zit dan de limited maarwaarom is de limited dan duurder? Die had dan toch goedkoper moeten zyn
Misschien omdat het een import is ? dunno... De Limited Edition is de UK versie. Benelux Edition is de Nederlandse versie. Bij de Benelux edition zit 1 extra DLC. Dat is het enige verschil. Ik heb ook de Limited Edition, maar alleen omdat hij eerder te verkrijgen was. Anders was ik wel voor de Benelux Edition gegaan.
nu pas klaar ... ben niet weg te branden van het spel. Heb bijna alle collectbles. Trouwens gaan niet alle camera's op beeld? Ik heb alle cameras gedaan en ik heb nog veel ruis op de tv??
ik heb net ook nog heel effe gespeeld maar het is idd een heel tof spel straks na t werk meteen weer spelen haha hoezo verslaafd maar met die camera's ga ik straks is ff kijken hoe dat werkt
Wat een vette game zeg!! dit had ik niet verwacht.. eerste keer had ik een uurtje gespeeld en bleef ik op de markt.. toen had ik iets van méééh , toch niet zo'n supergame.. even laten liggen en dag erna nog eens poging gedaan.. toen kwam ik in de open wereld van Hong Kong en was ik helemaal verkocht, echt een GTA game met betere combat en originele toevoegingen! ben er helemaal mee weg!
Ik heb hem gisteren uitgespeeld.. Beetje kort helaas, maar was wel een toffe game! Ga nu maar proberen 1000G te halen.