1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Sleeping Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 feb 2012.

1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil ik ook wel weten

2. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ben ik de enige die de game niet bijster bijzonder vind? Leuke game maar geen topper.. grafisch helaas toch iets te ondermaats en redelijk buggy! Het is het allemaal net niet voor mij!

(heb de ps3 versie)

3. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn in totaal 30 missies en me total playtime zit nu op: 17 uur en 51 minuten.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als ik Eurogamer moet geloven is de PS3 versie aanzienlijk slechter

http://www.eurogamer.net/articles/2012-08-14-sleeping-dogs-review

5. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    heb nog niet veel bugs meegemaakt, alleen een keer dat ik met mijn motor door de grond viel en bleef vallen, had ik wel een mooie score van langste jump :p

voor de rest alles soepel, straks verder gaan :)

6. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb het spel ook uitgespeeld.

Moet alleen nog 'ultimate fighter' en 'pure gold' halen dan heb ik 100%

Ultimate fighter gaat denk ik niet lukken. Ik moet nog 1 triad upgrade. Maar ik moet nu missies herspelen om aan XP te komen. En er wordt alleen XP bijgeteld als je je score verbeterd.

Ik heb bij bijna al mijn missies 2 en een halve ster. Dat wil dus zeggen dat ik bij elke triad missies nu 3 sterren moet halen. Maar al wat ik ook doe, 3 sterren wil niet lukken.

Ik speel die missies foutloos, tijdens het vechten word ik ook niet geraakt. Toch haal ik steeds 2 en halve ster.

Best irritant...

Voor de mensen die dus 100% willen halen. Zorg dat je alles volledig hebt geupgrade voordat je het spel uitspeelt.

Als je triad missies doet, doe dan een triad outfit aan (kan je kopen bij die kledingzaken). Dan krijg je 15% meer XP. Dit had ik jammer genoeg pas door toen ik al een aantal missies had gedaan.

7. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Lijkt wel dat de game snel is uitgespeeld als je hem vergelijkt met gta games of ligt dat aan mij?

8. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Gaat niet alleen omdat je niet geraakt wordt, maar ook hoe gevarieerder je vecht. Dus het is ook verstandig om snel alle Jade Figurines te vinden, zodat je zoveel mogelijk verschillende moves kan doen in de missies. Maak gebruik van Environmental kills, stun kills, grabs, tackles, heavy attacks, counters, etc.

9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

De liedjes in de karaoke bar _O_

10. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    De game sinds paar dagen ook uitgespeeld (niet 100% ong 23 uur over gedaan), maar ik mis toch nog beetje random fight generator ofzo, plek waar je genoeg mannetjes hebt, sommige met messen maar niet meteen allemaal, en mogelijkheid voor environment kills! maar zo'n plek heb ik nog niet gevonden...

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Haha, je kunt gewoon mensen in je achterbak stoppen. Awesome game is awesome. _O_
    Soundtrack is ook tof, los gaan met Queen en It's Magic van Pilot, lol. Hiphop is ook tof, gewoon Felt, Strong Arm Steady, J Dilla, Common, Guilty Simpson, Chali 2na en JJ Doom, bazen.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

En dat zijn alleen de story missies? Sorry dude maar als dat zo is, is dit alles behalve kort. Hoeveel games zijn tegenwoordig niet onder de 10 uur?Veel te veel, dit is echt netjes. Als dit alleen story missies zijn, heb je nog genoeg sidemissies te doen.

13. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat als je alles wilt halen je rond de 30 uur bezig bent gemiddeld

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat denk ik inderdaad ook wel. Het is ook maar net hoe je de zijmissies doet. Als je de camera hacks snel doet ,dus eerst overal langs en vechten en daarna alle arrestaties via de camera doen in 1x, dan scheelt dat ook enorm veel tijd. Ik doe ze zelf echt per stuk, vind het rijden door de stad gewoon lekker en kom steeds genoeg tegen. :)

15. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Dit spel is echt niet kort.

Lijkt alleen maar zo, omdat we allemaal stiekem verslaafd zijn aan Sleeping Dog.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt allemaal erg goed, lijkt er echt op dat het de ontwikkelaar is gelukt en Activision zal vast wel een beetje balen. Ik ga de game echt nog wel halen, maar op dit moment kan ik even helemaal niks doen, na de Gamescom trip gehad te hebben.

17. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb echt alles gezocht op de 30 gold en silver achivements zou ik niet alleen halen maar wel de volgende 2:

- Chief Inspector
    - Event planner

ik kom maar tot 27 van de 28 events ..... ik weet zeker dat ik niets heb overgeslagen en las al her en der op internet dat het een bug kan zijn. Ik heb ook geen één hoeven te herkansen.

Zeer frustrerend want ik heb echt al het andere gedaan en of gevonden. Het spel helemaal uitgespeeld wel met volle vreugde, is ook meteen mijn eerste freeroming die ik na GTA 3 (basis) uitspeel!

Wat een game!

Dus wie wel die 28e event heeft ik hoor het graag

Mijn geregistreerde speeltijd: 41h 19m 13s zal later even kijken wat het systeem zegt ... dit komt vanaf mijn online account!

Laatst bewerkt: 21 aug 2012
  18. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Hmmm... Deze titel helemaal over het hoofd gezien, maar als ik de reacties zo lees is dit wel een goede warmhouder voor GTA V. Eens kijken of ik deze ergens goedkoop kan vinden of wellicht in de Xbazar wel.

19. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Deze game ook maar aangeschaft na de positieve reacties hier. En idd wat een coole game! Na een uur had ik zoiets van mwa valt tegen maar na dat uur als je wat verder bent word de game een stuk cooler!

Je kan een crowbar uit de achterbak halen van een auto. Zijn er nog meer dingen die je kan pakken kwa wapens? Net die missie gehad waar je voor het eerst moet oefenen met schieten maar nog geen eigen gun in handen.

20. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    :D

[yt]MhL42w7nlcQ[/yt]

Deel Deze Pagina