1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Sleeping Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 feb 2012.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Er is een demo van Sleeping Dogs op de Amerikaanse PSN verschenen, dus ik ben hem nu aan het downloaden. Heel raar dat er geen 360 demo is,maar ja...what can you do?

Net de demo gespeeld, ik had verwacht dat het melee fighting juist beter zou aanvoelen, maar het voelt juist wat simplistisch aan. En de achtervolging was ook niet heel erg interessant. De controls voelen ook wat vreemd aan allemaal. Ik weet niet, misschien moet ik de game gewoon kopen en dat de game dan steeds toffer begint te worden,maar de demo is maar mwa....wat mij betreft. Ook veel tearing, slowdowns, kartels in de PS3 versie. 360 versie zal ongetwijfeld weer mooier zijn.

Laatst bewerkt: 21 aug 2012
  2. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    heb hem net uitgespeeld erg jammer maar wel een toffe game hoor prima weg te spelen

3. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Melee gevechten worden steeds beter naarmate je andere moves unlocked.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hmmm ok, dat is wel nice dan. Ik hoop echt dat ik de game cool ga vinden wanneer ik hem uiteindelijk koop. Wat ik wel merk bij games in hetzelfde genre als GTA, dat ze van echt hele goede huize moeten wil ik er echt van kunnen genieten. De GTA games hebben mij gewoon verwent, simple as that. Ik heb gemerkt met games als Saints Row 3, Just Cause 2 en Mafia 2 dat ik er gewoon bij lange na niet zo van genoot als de GTA games.

Maar goed...genoeg daarover. Wanneer het mogelijk is, haal ik SD in huis. Want ik hoor hier genoeg goede dingen erover, en ook op GTAforums in de SD thread vinden ze de game allemaal heel erg nice.

Maar de demo laat alleen maar die streetchase zien en een warehouse level. Dus ik kan de stad(uiteraard) niet exploren. Paar vraagjes...

- Hoe zit het met de stad, nodigt die een beetje uit on rond te lopen en te exploren?
    - Veel huisjes/gebouwen waar je in kunt gaan?
    - Countryside/natuurgebied?

Laatst bewerkt: 21 aug 2012
  5. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Just Cause is gewoon pure fun; over de top actie wat op zijn tijd wel leuk kan zijn.

Sleeping Dog is een serieuze titel

Wat GTA betreft..
    Ik was vroeger een grote GTA fan.

Maar GTA 4 heb ik destijds na een dag al verkocht. Omdat ik de auto's gewoon erg kut vond rijden.

In Sleeping Dogs voelt het rijden meer arcade aan. Maar dat vind ik ook niet erg in een sandbox game.

Heb achteraf wel spijt dat ik GTA 4 destijds zo snel heb verkocht. Voor GTA5 uitkomt wil ik GTA 4 weer een kans geven. Even kijken of ik het nog steeds zo kut vind.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het autorijden vind ik juist zo uitstekend en goed aanvoelen in GTA IV, dat ik echt elk ander soort autorijden in open world games tot nu toe echt kut vind :D

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Het autorijden in GTA4 was idd prima. Enige nadeel was dat ze soms wat te gevoelig waren qua schade. Daarnaast ligt het er natuurlijk aan in WAT voor auto je rijdt. Sommige rijden kut, en andere lekker.

Ik vond GTA4 wel een hele toffe game, maar goed, ik vond het verhaal ook wel tof. Dat scheelt natuurlijk.

Bij The Lost and the Damned vond ik het verhaal en de karakters kut, dus dat werd dan ook snel saai.

Gay Tony was wel weer OK, al ben ik daar inmiddels ook weer mee gestopt.

8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    nt begonnen met de game en ben een paar x een kitchen knife en zo tegengekomenmaar kan je dat wapen niet holsteren??

9. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu alle collectiables verzameld en alles uitgespeeld alleen ik moet nog 1 event.. Ik heb overal rondgereden maar ik kom maar niks tegen. Bug ofzo?

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Guns kun je holsteren door op naar beneden te drukken op je D-Pad.

Een mes holsteren lukte mij persoonlijk niet, maar wellicht kwam dat omdat ik alleen een onderbroek droeg...

Zojuist trouwens voor het eerst bij The Peak geweest, maar dat hebben ze echt heel slecht gemaakt. Lijkt in de verste verte niet op de echte Peak. Jammer. Is toch een van de belangrijkste punten in HK.

Wat ik trouwens ook wel erg mis zijn alle 7-11's en McDonald's enzo. Ik snap best dat dat qua licenties wellicht niet mogelijk is, maar waarom dan niet soortgelijke shops en restaurants!? In Hong Kong kom je die zaken echt in iedere straat tegen, vaak zelfs meerdere per straat. Vreemd dat ze hier dan ontbreken.

Mocht er een sequel komen dan hoop ik dus dat ze er echte sponsors voor kunnen vinden.

11. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Op pagina 31 hadden mensen hier ook al last van.

Iemand die deze vragen van BigKabuto kan beantwoorden? Ik ben hier ook wel benieuwt naar.

12. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    - Hoe zit het met de stad, nodigt die een beetje uit on rond te lopen en te exploren?

Hong Kong als setting is fantastisch. Eindelijk een freeroam game die durft. Iedere keer als ik de game opstart ben ik aan het exploren. Soms rij ik 20 minuten op een scootertje zonder een missie te doen. Ben alleen maar aan het kijken.

- Veel huisjes/gebouwen waar je in kunt gaan?

Nee, dat valt best tegen.

- Countryside/natuurgebied?

Ik ben het nog niet tegen gekomen. Je hebt wel van die serene locaties zoals tempels, boardwalks etc. maar niet echt natuurgebied. (niet dat ik heb gezien dus)

13. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, heb ik ook. Vaak wil ik ergens naar toe gaan op de kaart (een missie) maar dan zie ik zo'n truck die je (iets later in de game) kan hijacken (wat tof gedaan is trouwens) en moet je de politie afschudden. Daarna ben ik ergens totaal anders dan de bedoeling was en rij ik zomaar wat rond. Zie ik zo'n (collectable) koffertje. Maar daar hangt dan weer een groepje rond waar je eerste mee moet vechten. Best wel leuk om te doen allemaal. En voor je het weet ben je weer een poos verder en heb je nog geen missie gedaan.

14. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    De AI van de politie is trouwens wel bagger. Is iemand dat opgevallen ?

Rogue Cops heb ik ook in 15 min gehaald ofzo (voor de pure gold achievement). Moet je 50 politieagenten dood maken.

15. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind met name het afschudden van politie d.m.v. rammen echt te simpel. 2x rammen en zo'n politiewagen is kapot. Sowieso ziet dat rammen er echt te lame uit :emo:

16. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Wordt toch wel erg enthousiast van alles wat ik lees :)

Eerst GTA IV maar eens uitspelen....zit nog in het begin en dan kan ik daarna mooi deze game voor een budgetprijsje vast ergens oppikken!

17. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Achteraf gezien is Sleeping Dogs toch geen echte top game geworden.

Een 8 of 8.5 lijkt me een prima cijfer voor dit spel.

Het spel heeft een aantal kleine minpunten die echt niet kunnen. Daarnaast voelt het soms wat onafgewerkt aan. Toch heb ik lang niet zo genoten van een spel.

Ik hoop dan ook dat er een deel 2 komt over 2 jaar ofzo. Want dit zou weleens een vette franchise kunnen worden.

Om even een voorbeeld te geven van de minpunten.

Ik moest dus eergisteren rogue cop gold (50 cop kills) halen voor de pure gold archievement. En ik had nooit verwacht dat het zo easy zou gaan. Ik liep naar een politie bureau, op het terrein disarmde ik een politieagent. Vervolgens schoot ik hem dood en bleef in een hoekje campen tot er andere agenten het terrein opkwamen (nou campen, ik stond gewoon want ik kon me nergens achter verschuilen).

Niks mis mee zou je denken. Het grappige is alleen dat de agenten mij ook vanaf de straat konden doodschieten aangezien ik gewoon achter een hek stond. Ik kon hun in ieder geval wel raken vanaf mijn positie

Maar ze schoten pas als ze op het terrein kwamen. Het zag er echt lame uit… 7/8 politieagenten die naar mij zaten te kijken alsof er niets aan de hand was, en 1 voor 1 kwamen ze dan het terrein op. Terwijl ze me allang dood hadden kunnen schieten.

Ik heb die 50 kills dan ook in een minuut of 15 gehaald.

Toen wist het zeker... de AI van de politie klopt voor geen meter. Ik ben in het spel ook 0x opgepakt.

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Of de roadblocks waar je gewoon langs kunt rijden. :) Het was leuk als ze bijvoorbeeld spijkermatten zouden leggen, zelfs een level 5 achtervolging ben je nu zo uit. niet dat ik het erg vind, maar wat meer tegenstand was niet verkeerd geweest.

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Bij de drug busts kun je trouwens het beste gewoon vechten ipv die gastjes aanrijden, anders loop je namelijk de nodige face xp mis.

Edit: face level 10 gehaald \o/ 40% korting op auto's nu :)

Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hahah, iemand die verder is in de game en die het miss wel gelukt is een knife te holsteren?
    vind het jammer want vind een knife juist een heerlijk wapen en als je dan hand tot hand combat komt en je heb dan geen knife in je handen ofzo sucks

Deel Deze Pagina