1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Sleeping Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 feb 2012.

1. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben trouwens ook maar Triad level 9.5, want hoger kom ik echt niet hoor.. Als ik missie's overnieuw speel dan krijg ik nauwelijks xp erbij, misschien een balkje van 1mm..

Is wel zonde want nu het is het bijna niet te doen om dat level 10 te halen.. Ik weet dat je met die kleding meer XP krijgt, maarja dat wist ik pas toen het spel al uitgespeeld was.

2. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Als je de Top Dog Silver Pack aanschaft krijg je gratis 3000xp.

Kost 160 points...

Heb ik ook gedaan. Zo heb ik alsnog level 10 weten te bereiken.

Koop dit soort bullshit DLCs normaal gesproken nooit, maar ik zat ook vast op level 9. En ik wou die laatste achievement toch wel hebben.

En gelukkig had ik nog wat points op mijn account staan. Dus toch maar gedaan.

Meer mensen hebben dit probleem trouwens. Het is bijna onmogelijk om het spel uit te spelen met volle triad upgrades.

Het is ook ongebalanceerd as fuck. Als je een triad missie doet krijg je namelijk ook cop XP. Maar als je een cop missie doet krijg je geen triad XP.

Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  3. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Heb eigenlijk geen zin om 800 msp te kopen voor een achievement eigenlijk haha xD Ach, ik laat het nu maar zo. Moet nog 5 achievements maar heb niet echt zin om die nog te gaan halen.

Was een leuke game, maar zoals ik al voorspelde zodra hij is uitgespeed is er niet al te veel te doen.

Zijn er uberhaupt leuke easter eggs?

4. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Ik zou ook geen 800 points halen speciaal voor dit.

Maar als je voor de volle 100% wil gaan en je hebt nog wat points op je account staan (waar je al een tijdje niks mee doet). Dan is het wel handig.

Je kan ook triad missies opnieuw spelen, maar dat gaat echt erg langzaam. Want er wordt alleen XP bijgeteld als je je missie score verbeterd. En zelfs dan krijg je weinig XP.

5. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan ook naar de temple gaan en daar een stuk of 500 monks beaten ! Silverpack heb ik gehaald allen voor de triads want zowel police als face krijg je redelijk snel binnen!

6. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Heb nu 2 / 3 uurtjes gespeeld maar dit is niet echt mijn game.. kan me draai niet echt vinden en er komt erg snel herhaling in missies . Kunnen ze niet eens wat anders bedenken dan een auto/persoon achtervolhen of een groep van 10 man in elkaar hoeken ? Gelukkig heb ik hem bij Bart Smit gekocht kan ik hem tot morgen nog inruilen voor darksiders 2 :9

7. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Dit heb je helaas in alle sandbox games.

The main missies vond ik persoonlijk erg vet. En ook het verhaal kon mij boeien.

De side-missions kunnen wat eentonig overkomen. Zeker als je ze achter elkaar gaat spelen als je het spel al hebt uitgespeeld.

ik speelde eerst een triad mission, vervolgens speelde ik een cop mission, en toen een side mission. Dat is naar mijn mening de beste manier om dit spel te spelen.

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Toch maar eens gaan vechten dan. :emo:

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Sinds gisteren ook het spel binnen en de eerste indrukken zijn best positief. Stad ziet er prachtig uit en is redelijk druk, vecht systeem werkt best goed en tot nu toe is het verhaal ook nog best in orde. Einige waar ik niet aan kan wennen is dat ze op de andere kant kant van de straat rijden. Rij nu bijna altijd uit gewoonte tegen het verkeer in :+

10. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Voor degenen die nog twijfelen...de demo van Sleeping Dogs is nu te downloaden op xbox marketplace.

11. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Er zitten wel een paar leuke dingen in wat Rockstar nu kan overnemen voor gta5 :) o.a. gasten in een kofferbak duwen en het vechtsysteem, maar dan beter.

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Net behonnen en ik vind t een retegave game speelt heerlyk toffe missies en betere combat dan gta tot nu toe alleen wel irritant dat je medsen niet kan holsteren dats gewoon idioot

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ik kan van je spelling het woord medsen. Hoe spel je zo slecht?

14. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik d3nk daaat hy n0g msnn ziet. :cool:

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Laatst bewerkt: 23 aug 2012
  15. Ferry xxNL86xx

Ferry xxNL86xx Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo gespeeld, en het is niet echt mijn game jammer genoeg:'-(

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Geeft de demo wel een goed beeld van wat de game te bieden heeft? Ik vond de game het eerste half uurtje ook maar zo-zo. Daarna komen er opties vrij, krijg je leuke missies en unlock je steeds meer vecht skills.

17. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, demo is er! Even proberen, want ik weet nog niet of ik deze game wil hebben!

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Game inmiddels uitgespeeld, en ik denk dat ik het een 7 geef.

Leuke game voor zolang het duurt, maar het valt al snel in herhaling qua gameplay, en ik vind het verhaal iets te kort. Er had veel meer ingezeten, dus het is hopen op een fatsoenlijke next-gen sequel met veel meer content en afwisseling.

19. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Het verhaal wordt langer als je alle events e.d doet. Ik denk wel dat het spel binnenkort een uitbreiding krijgt. En uiteraard zal er een goty editie komen.

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wat voor afwisseling zou je dan willen? Ik weet nog dat er genoeg mensen waren die over Saints Row zaten te zeuren omdat er teveel zijmissies inzaten.

Deel Deze Pagina