Ik moet zelf nog een stuk of 25 van die lockboxes zoeken en 15 health shrines ofzo. Best te doen ook al zijn er leukere dingen om te doen. Ben alleen aan het kijken hoe ik gemakkelijk op die Pure gold achievement kan komen. Maar dat zal nog wel wat tijd vergen. Alleen raar dat ik nog steeds die achievement niet heb van die melee kills. Voor mijn gevoel heb ik veel meer dan 10 verschillende dingen gebruikt om mensen te killen.
Sowieso zit in één van de laatste missies een wapen die ik niet eerder had gezien, deze krijg je ook automatisch in handen.
Hmm, even afwachten dan maar. Is het een vuurwapen of iets anders? Die achievement van de vuurwapens heb ik wel gehaald.
Geen probleem. Misschien nog een tip: in de regen lopen veel mensen met een paraplu. Stoot er één aan en ze laten hem vallen, waarna je het als wapen kunt gebruiken.
Dat heb ik inderdaad gedaan, maar met veel tassen enzo lukt het me niet om iemand te killen. Dan is direct die tas weg en het slachtoffer kan gewoon doorlopen.
Iemand vastpakken terwijl je een tas vast hebt moet lukken dacht ik. Regen in de game blijft echt fenomenaal, héérlijk met al die neonlichten erbij.
kan t zijn dat je sommige gebouwen pas eind van de game inkanofzo? ik zie op mn map dat in sommige gebouwen een dragon statue is(voor de combatupgrades) en ook als ik in het gebouw kijk dan zie ik het blinken maar ik kom er maar niet in....
Ja die 2 waar jij niet in kan krijg je vanzelf in de story. Haast niet mis te lopen. 1000/1000 - Karaoke als laatste gedaan.
Haha, ja dat is inderdaad een makkelijke achievement en ook nog eens leuk om te doen! All out of Love, Take on Me, heerlijke nummers.
Leuk, Martial Arts fights. Ik ga per ongeluk op een krat staan in de laatste sessie. Failed. Ik kan het wel blijven zeggen, maar wat is het vechten bizar slecht uitegwerkt zeg. :{ Oh en iemand nog een tip hoe je het snelste dat miljoen winst kunt maken met gokken? Ik save nu steeds bij winst en bij verlies load ik de game opnieuw. Tenminste, als me winst wordt gegund. 4x verloren, 1x gewonnen. Schiet niet echt op dus.
Ik gebruik de haangevechten waat je $ 100,000 in kunt zetten. Wanneer de optie van hanen je niet bevalt stap je uit en doe je het nog eens, tot je een haan krijgt met veel winsten tegenover weinig winst. Het garandeert je niet altijd het geld, maar is wel de meest veilige methode.
Dat heb ik ook gedaan, maar ik verloor soms gewoon 4x achterelkaar. Ik heb het nu gehaald, heb nu ook alle dingen verzameld en moet nog een paar missies en volgens mij nog 1 case. Meeste werk zal wel gaan zitten in alles op gold te gaan halen. Waar kun je trouwens het beste flat out gaan met een sportwagen voor gold? Is dat puur op die ringweg rond de stad of zijn er nog andere plekken waar het makkelijker is? Zit nu vooral met de bochten die je regelmatig tegenkomt en volgens mij gaat het geluid van de auto gewoon door. Dus je blijft steeds het schakelen horen terwijl je al op topsnelheid zit.
Bah mis nog 3 health shrines blijf maar rondryden maar vind ze niet kunnen er ook een paar op zee zyn ofzo?
Gewoon even op je map kijken. Als je op X drukt zie je de dingen die je moet verzamelen. Ze zijn wit als je ze al hebt en donkergrijs als je ze nog moet verzamelen. Wel goed kijken, want de kleuren zijn soms erg onduidelijk.