1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Sleeping Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 feb 2012.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    New York, dat was de eerste toch?

Ik weet dat 't spel echt belachelijke nep eindbazen had, ook een Chinees die vuur kon oproepen enzo?

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Uren, dagen doelloos door L.A. gereden in True Crime: Streets of L.A :+

[yt]e8rIZycoIB4&[/yt]

_O_

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, geniaal ook om te zien hoe weinig pixels je vroeger op je beeldscherm had. Die gigantische HUD. :9

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    NY was de tweede

had nog veel meer goede ideeen dan deel 1 alleen de uitvoering was maar matig

hopelijk is dat deze keer anders

5. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    woow! Die laatste sleeping dogs 101 trailer, echt heel vet. Deze game staat gelijk met stip in de top 3 van mijn koop-lijst van dit jaar.

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Nu de laatste trailer te hebben gezien...:eek: Game ziet er fantastisch uit, er lijkt aandacht te zijn geschonken aan werkelijk alles. Hopelijk maakt deze game wat meer buzz naarmate we dichterbij de release komen.

Man ben ook altijd degene die een post op een nieuwe pagina maakt...lol
    Nog een keer die trailer maar:
    [yt]wlXdDnnDJzQ[/yt]

Laatst bewerkt: 25 mei 2012
  7. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ja top trailer! Sicke actie, maar bij zo'n trailer denk ik altijd, ze stoppen de leukste dingen die ze in het spel hebben in de trailer, dus nog vetter wordt het dan niet meer..

En iemand de trailer naam al op gevallen. Sleeping dogs - 101... 101 dalmatiers, slapende honden, ha ha.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dat was me inderdaad niet opgevallen. Maar de 101 staat uiteindelijk ergens anders voor :)

Maar je kan gelijk hebben, dat ze een echt toffe trailer weten te maken en dat de game tegenvalt. Maar van wat we tot nu toe hebben gezien, die straat achtervolging, de racestukjes, de schietstukjes , ziet er gewoon heel goed uit. We moeten het gewoon een kans geven, want inprincipe gaat dit op voor elke game, dat een trailer het mooier maakt dan de game echt is.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Sleeper hit dit. _O_

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    En nieuwe gameplay

Day one.

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.345
    Meer dan 35.000 foto's genomen van Hong Kong voor Sleeping Dogs

Sleeping Dogs-ontwikkelaar United Front Games heeft meer dan 35.000 foto's genomen van Hong Kong voor de game. Dat meldt executive producer Stephen van der Mescht in een interview met de Aziatische PlayStation Blog.

"We hebben 35.000 tot 40.000 foto's gemaakt en uren aan videomateriaal opgenomen (voor Sleeping Dogs), maar we maken Hong Kong niet straat voor straat na", aldus Van der Mescht. "We vonden het belangrijk om de essentie van de stad vast te leggen. Veel van de bekende plekken uit de stad zitten in de game, veel namen zijn hetzelfde, maar het belangrijkste voor ons was dat de stad leuk was om in rond te rijden."

Sleeping Dogs stond voorheen bekend als True Crime: Hong Kong, maar maakt geen deel meer uit van de True Crime-serie. In de openwereldgame infiltreren gamers als undercoveragent Wei Shen in de Chinese Triade om zo de maffiapraktijken van deze criminele organisatie te ontregelen. Wei begint onderaan de ladder van de Triade, waardoor hij het vuile werk voor de criminelen moet opknappen. Sleeping Dogs verschijnt op 17 augustus op Xbox 360, PlayStation 3 en PC.

13. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
    Ik vind de gameplay er maar matig uitzien eigenlijk. Dat stuk op die motor en auto loopt niet echt mooi, weinig gevoel in de controls ook bij het schieten.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
  15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.079
    Het blijft uitermate teleurstellend dat deze game zich eigenlijk alleen maar afspeelt op Hong Kong Island, en niet in geheel Hong Kong.

Dat is een beetje als GTA4, als de hele game zich alleen maar zou afspelen op het middelste eiland (Manhattan).

Zonde.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar ze hebben daar wel uitleg over gegeven, ook wel een goede uitleg vind ik.

Sleeping Dogs’ open-world to have “gameplay density,” instead of size

United Front has said not to expect Sleeping Dogs to be quite as large as previous titles in the True Crime series – the franchise it was originally developed for.

Speaking with OPM, design director Mike Scupa said the team focused instead on “gameplay density,” and an “environment that really catered to the strength of our gameplay”.

“A large portion of our game takes place on foot and our driving is very action based,” he said. “We really wanted to focus on a very streamlined and gameplay centric world layout.

“We really tried to pack the island with many different kinds of stuff as possible. I think our size is fairly competitive with other open world titles.”

“Your character is very powerful, an action hero where you can do all these things [so] we didn’t want you to have to go too far to be able to do those things,” added senior producer Jeff O’Connell.

In other words, it may not be as large as, ohm say San Andreas as an example, but there will still be plenty to do and see.

17. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.079
    Nee, dan hebben ze het puur en alleen over de grootte. Ik heb het over gewoon net als in GTA4 en San Andreas 3 echt verschillende gebieden, wat je zou hebben met HK Island (Manhattan-gedeelte), Kowloon/NT (oude downtown, suburbs), en Lantau (vliegveld, heel veel natuur).

Nu is het allemaal HK Island, wat IMHO het meest saaie gedeelte van Hong Kong is, namelijk vrijwel alleen maar hoge gebouwen.

Hong Kong is 80% natuur in het echt. Veel groen, veel bergen, heel veel eilandjes, etc etc.

Dat zie ik helaas niet terug in deze game.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ah das best jammer dan. Gebergtes zou zijn heel erg nice zijn in een game als dit. In de trailer zie je inderdaad echt alleen maar stads-dingen inderdaad. Misschien in een deel 2 als deel 1 succesful blijkt? :)

19. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.079
    Daar hoop ik idd op.

Ik ben een paar zomers in Hong Kong geweest, en het is echt de ideale stad voor een game als deze (wat ik jaren geleden ook al eens heb uitgelegd toen de hele discussie over GTA enzo ging...), maar dan heb ik dus wel alle verschillende aspecten van HK in mijn achterhoofd, en niet alleen dat verwesterde stadsgedeelte genaamd HK island... :)

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien moet Rockstar voor een GTA VI, die ongetwijfeld gaat komen, ook Hong Kong eens een poging geven. Dat Amerika elke keer is lachen hoor, maar verdikke...er is zoveel meer dan die VS elke keer :D

Deel Deze Pagina