Nee dat hoeft niet. Je kunt gewoon op select drukken dan zie je de overzichtsmap. Als je dan op X drukt zie je alle dingen die je moet verzamelen. Dan even goed naar de kleuren kijken.
kan je trouwens ergens in sleeeping dogs zien welke DLC je hebt gekocht? en edit: YEAH ALLE HEALTH SHRINES! EN CAMS!
Of het vanuit de game kan weet ik niet, wel kun je gewoon naar de downloadable content vanuit het menu en daar staat aangegeven of je iets al hebt aangeschaft. Overigens ben ik nu met de game gestopt na alle kleding te hebben gekocht en Triad op level tien te hebben gebracht. Onder andere het kopen van de auto's, het behalen van dertig Gold Awards en verslaan van vijanden met tien melee wapens vind ik te saai om achteraan te gaan.
Ja dat heb ik ook wel een beetje met de gold awards. Ik vind het ook jammer dat je dat allemaal in een menu moet gaan opzoeken. Beetje omslachtig. Die auto's is nog wel te doen, al is het wel weer vervelend dat je verplicht in de auto stapt na het kopen ervan en het even duurt voordat die stipjes weer boven de handelaar zijn hoofd verschijnen.
haha same here, ik wil wel alle health shrines cams en alle mini (gele vraagteken) missies doen, ook alle races en oranje sidemissies wil ik doen maar de gold awards en alle kleding/autos kopen en alle hidden suitcases fuck dat.... dat vindi kvan zulke *** achievemtnes.. maar dat heb ik bij elke game.. vind dat gewoon sonde van mn tijd om een paar uur voor shit te lopen zoeken
Ja, alle collectibles (shrines, cams, cases) heb ik gehaald, vanaf nu zou ik enkel moeten grinden (geld, gold awards) en dat is zoals je al zegt een besteding van enkele uren die ik ook in andere games kan stoppen
Mmm heb alle jobs voor die 2 gastrn gedaan die je via de tel spreekt (autos cellecten en die soort incasso figuur) maar heb alsnog maar 27-30 jobs kan iemand me vertellen wat de laatstr jobs zijn?
Wat jij mist heb ik voor je dikgedrukt. Zoiets vind je natuurlijk op een website zoals: www.trueachievements.com of http://www.xbox360achievements.org/
Geniaal al die outfits die je krijgt, vooral die van fight clubs. Manhattan Melee-outfit uit Rumble in the Bronx van Jackie Chan. Telt het upgraden van je huis ook voor %100? Eerste huis alles gekocht wat mogelijk is, rest even zoeken. Hier is een map waar je alles kunt vinden.
Ja, het is zeker een hele leuke game met een paar kleine tekortkomingen. Ik ben blij dat ik hem gekocht heb, was het geld zeker waard.
Vandaag toch nog even verder gegaan met de game, eerst alle auto's voor Tran gestolen, waarmee ik op ongeveer drie miljoen dollar kwam. Toen nog maar even alle auto's gekocht, waardoor ik toch nog aardig wat uit de game heb kunnen halen. Blijven echter drie achievements (dertig zilveren medailles, dertig gouden medailles, tien melee wapens) overeind die ik laat voor wat ze zijn.
Die melee wapens zou je in principe vrij snel kunnen halen. Ik moet bijvoorbeeld die kill someone with a fish nog, maar dat is me nog steeds niet gelukt (ook niet met de vissen in het grote aquarium) De achievements met de medailles gaat denk ik wel een stuk meer tijd inzitten.
Game begint qua story wel interessant te worden, toffe actie! Iets verder na de bruiloft. Spoiler Missie gedaan waar je Dogeyes achterna gaat, toffe shit nu