DLC is deze week in de aanbieding. The Nightmare in North Point-DLC is nu 280 points, maar even binnenhalen.
http://www.xbox360achievements.org/...-of-the-Snake--Confirmed-and-Coming-Soon.html Eindelijk weer wat story DLC!
Paar weken geleden op GoD gekocht en onlangs mee begonnen, moest er effe in komen maar daarna was het echt genieten. Dit is echt een hele gave game zeg. Ik zeg het niet gauw, maar deze game is gewoon beter dan GTA IV wanneer het op missies aankomt. Er zit echt veel variatie in en vol actie gewoon. Er wordt goed gebruik gemaakt van de interieuren tijdens missies en bij bepaalde missies moet je zelfs een vermomming aan hebben om dingen voor elkaar te kunnen krijgen. Aan het rijden ben ik nu wel gewend geraakt, maar ik blijf het autorijden in GTA IV gewoon vele malen beter vinden. Het is misschien wat logger, maar daar voelt het echt aan alsof je ergens in rijdt, terwijl het in SD echt behoorlijk arcade en gigantisch vlot is qua zowel snelheid als beweging. Er lijkt een soort parkour in SD te zitten en dat werkt vind ik echt geweldig. Wei jumpt over obstakels heen alsof het niets is en alles gaat gewoon lekker vlot. Zelfs de gunfights zijn niet eens slecht, terwijl ik dat wel had verwacht. Opzich misschien geen wonder dat de game zo nice is, want ex-devs van Rockstar Vancouver, EA Black Box, Volition en Radical Entertainment hebben eraan gewerkt.
Year of the Snake DLC is nu uit! Ik ben er op het moment mee bezig. Het is een goede hoeveelheid content en er zijn erg leuke missies, zoals bomauto's het water in rijden, menigte uit elkaar halen met traangas, verdachten arresteren, enzovoort.
Year of the Snake vanmiddag uitgespeeld en de hidden packages achterhaald. Aardige DLC, maar wel erg kort. Denk dat ik, inclusief het achterhalen van de packages en de sidequests, nog geen twee uur mee bezig ben geweest. Had er misschien iets meer van verwacht.
Eergister gekocht voor 15,- op de Marketplace. Eerst even ME2 uitspelen en dan kan ik hiermee beginnen.
Had de game i.c.m. Uncharted 3 gekocht maar ik ben er niet zo erg weg van. Vind het een beetje lompe besturing plus de graphics zijn ook niet echt aandoenlijk. De verhaallijn oppikken is moeilijk aangezien je wel lekker kan kloten.
Erg toffe game, moet nog iets van 5 missies en dan is de game uitgespeeld. Combat system is echt goed.
Lompe besturing? Vind dat juist een groot pluspunt van de game, het reageert allemaal goed. Daarna GTAIV nog een keer geprobeerd maar damn, wat een trage besturing, echt alsof je door een grote zandbak heet banjert. Top game!