1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Sleeping Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 feb 2012.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nooooooooooo! Darksiders II wordt een hit! Must! :)

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Het worden allebei topgames :cool: En die extra skin als je een JC2-savefile op je HDD hebt staan vind ik een leuke actie! Eens wat anders dan een andere preorderskin bij elke winkel...

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Topgames en een hit/flop is toch iets heel anders. Mirror's Edge is bijvoorbeeld de beste game van deze generatie (samen met SMG imo) en is toch niet echt een hit geworden.

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.079
    Ik vond Mirror's Edge best een leuke game, maar toch echt niet DE beste game deze generatie.

Ik vond het jammer dat ze daar een heel verhaal in hebben gegooid, terwijl ik liever gewoon de focus had gezien op races. Schitterende vormgeving, dat wel, al vond ik de buitenlevels wel stukken mooier dan de levels in gebouwen en gangen.

Wat betreft Sleeping Dogs: het zal vast een aardige sandbox-game worden, geen wereld-topper, en persoonlijk vind ik het er qua gameplay een beetje 'ouderwets' uitzien en vind ik bepaalde keuzes erg jammer (Alleen HK Island, ipv gewoon een afspiegeling van HEEL Hong Kong. Dat is net zoiets als in GTA4 alleen maar het 'Manhattan' gedeelte hebben...)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Deze game skip ik :eek: Niet mijn ding

6. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop ze allebei (darksiders 2 en sleeping dogs) hoef ik ook niet kiezen.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nog meer Slapende Honden. Dit keer Giantbomb en die doet dingen altijd een beetje anders.

[yt]Cv-zAFtQp6Q&[/yt]

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Je hebt net als veel mensen de Time Trials overgeslagen?

Wat betreft SLeeping Dogs: Ik moet nog even de kat uit de boom kijken. Zal vast een leuke game worden, maar full price?
    Het rijden ziet er trouwens behoorlijk matig uit.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Heel erg matig inderdaad. Zeker wanneer je het vergelijkt met GTA IV en dat doe ik dan ook gewoon. De manier van rijden in IV is echt heel nice, voelt goed aan, maar dit ziet er gigantisch arcade en bijna...cheap uit?

10. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Is er toevallig bekend of hier nog een demo van gaat komen?

11. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ben net een weekje terug van een vakantie waarin ik ook in Hong Kong geweest ben. Lijkt me leuk om een GTA kloon te spelen die zich daar afspeelt. En de eerste previews zijn ook redelijk positief. Was niet echt een game waar ik naar uit keek maar ik begin er steeds meer zin in te krijgen. Misschien ga ik 'm gewoon gelijk halen als die uit komt.

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Juist niet, doet me denken aan Saint's Row.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En dat is al....behoorlijk matig. Vind ik dan hoor :D

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lijkt meer op Just Cause 2. Rijden in SR is matig, helemaal in SR3, daar maakt elke auto ook nog eens hetzelfde geluid.

16. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb er echt geen enkele moeite mee eerlijk gezegd. :+

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Niet dat ik er niet mee overweg kan hoor, maar ik vind het gewoon zo vreselijk simplistisch en 'goedkoop' aanvoelen. De besturing in GTA IV vind ik persoonlijk echt top, heerlijk hoe die auto's rijden. Maar er zijn genoeg mensen die daar heel anders over denken.

18. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Het feit dat het rijden wellicht wat minder is, vind ik persoonlijk niet zo'n probleem gezien de rest van de game.

Gelukkig kan ik op vakantie de reviews afwachten van zowel Sleeping Dogs en Darksiders II :)

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Precies, sinds GTA IV vind ik dat rijden in bijv. Saints Row maar crap. De 'realistische' besturing kost in het begin even wat moeite, maar daarna wil je niks anders meer in een free-roam game. :)

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Exact! :thumbs:

Voordat ik GTA IV speelde vond ik al die arcade-stijl gameplay in open world games geen probleem, maar nu kan dat gewoon echt niet meer. Maar ja, we zullen moeten met Sleeping Dogs. Hopelijk went het gauw en ach, wie weet valt het uiteindelijk nog mee. Maar hetzelfde gaat op voor het schieten, wanneer je van Max Payne 3 afkomt en dan het schieten in SD ziet....meh. Rockstar verwent gamers teveel, lol.

Deel Deze Pagina