slim om nu xbox live te kopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door moederfietser, 17 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moederfietser

moederfietser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga de mensen van dit forum weer een keer lastig vallen. ik stond lasatst in de dixons te kijken bij de xbox spullen, stond daar een live starters kit voor 30 euro voor 1 jaar gratis live. ik dacht dat ik ergens had gelezen dat xbox live gold 60 euro per jaar was, en dat je bestaande xbox live account overgezet werd naar een gold account. nou lijkt mij dus het beste (en goedkoopste) om bij de dixons die live kit te gaan halen, of zie ik iets over het hoofd? alvast bedankt:)

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is goedkoper.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Is een goed idee ... deze vraag had ook in de xbox live thread gesteld kunnen worden ... Je moet de oude xbox live kaart wel activeren op je oude xbox (dus met credit card)

4. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat is inderdaad goedkoper, nog goedkoper is als je eerst ff een 2 months trial gebruikt (als je die hebt) en die verlengt met je jaarcode en dit maakt het ook nog eens goedkoper. (desnoods haal je die PGR er meteen uit en ruilt hem bij de FRS voor 7,50 als ze hem innemen).

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Moederfietser,

Ondanks dat je een fantastische nickname hebt uitgekozen \o/ wil ik je toch even doorverwijzen naar de Live thread (mits je hier nog niet voldoende antwoord hebt gevonden).

Deze gaat dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina