Slipknot maskers

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door polmannetje, 7 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik ben dus opzoek naar slipknot maskers, oude maskers (van eerdere jaren) en replica's zijn ook goed, het maakt me niet uit of het een online store is of een gewone winkel

alvast bedankt

2. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    waarom zou je in hemelsnaam slipknot maskers willen das egt de lelijkste band ooit

1 persoon vindt dit leuk.
  3. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Dat vind jij, en aub ONTOPIC blijven

4. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
  5. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    robbertus, als het je niet interesseerd waarom blijf je dan replyen? en ik ben zelf ook niet achterlijk, heb zelf ookal gezocht...

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ach ja, weer zo een irritand geval die het niet kan hebben als iemand anders een andere muzieksmaak heeft dan hij.

Ik weet ook niet waar je ze kan kopen, vind ze wel vet nl. maar heb op de officiele slipknot site wel gezien dat ze kostuums van de Iowa tour verloten. hier. Heb mn twijfels of ze ook nog ergens te koop zijn (remakes).

7. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    heb even meegedaan ;), heb ook nog de site van de makers van de maskers gevonden slaygroundproductions, je kan ze daar ook kopen :) dus heb even gemaild wat ze kosten ed, als ik het weet zet ik het hier wel neer, maar als iemand nog een betere (europese, nederlandse) winkel weet, graag!

Laatst bewerkt: 7 jun 2004
  8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Whaha, maar toch, wat wil je nou in godsnaam met zo'n masker? Na een bepaalde periode (weekje of 2) ben je erop uitgekeken. Verspil je geld er niet aan zou ik zeggen..

9. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Is wel uberstoer voor het concert en ook leuk om je lieve zusje mee wakker te maken :)

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ben benieuwd naar de prijzen.

11. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Als je zijn sig bekijkt snap je z'n reactie wel;), bad reputation point komt eraan hoor! Whaha, geniaal!

12. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    offtopic: is wel tof voor het metallica concert 21 mei met slipknot en korn in het voorprograma

13. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    ja idd

Laatst bewerkt: 7 jun 2004
  14. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Slipknot is zwaar goed. (duality, pulse..) Je word alleen niet zo vrolijk van hun muziek *). Voor maskers van slipknot.. geen idee waar je die kan kopen, maak er zelf eentje zouk zeggen, dat doen zij immers ook ;).

15. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Ben geen Rock fan ofzo maar ik vind skaters/gothics wel megoolen!
    Ookal zeg ik het niet..
    Want ik respecteer ieder mens..
    AMENO-)

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ach ja, de een houd van de soms wat minder vrolijke muziek, de ander schrijft megoolen i.p.v. mongolen. Zo heeft ieder wat. Wist trouwens niet dat ze de maskers zelf maakten en dat ze er zoveel hadden. Dalijk komt er nog een competitie met wie hier de meest vette masker heeft gemaakt:D

17. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Who vet ga ik aan mee doen. Nu nog iets vet bedenken (sorry he). Maar hoeveel kost zo'n masker nouw ongeveer dan?
    Oja en skaters zijn geen mongolen. Oke een beetje gek, omdat we lijpe dingen doen. Maar ik doe toch Gymnasium. Kunnen jullie tegen op. :9
    SLIPKNOT RULEZ​

18. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Ze maken ze ook niet zelf, ze worden gemaakt door slayerproductions (of zijn dat de leden van slipknot)

19. GhostMan84

GhostMan84 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet wel dat Clown (van Slipknot) een speciaal masker heeft ontworpen voor Slipknot-fans wat bij concerten wordt verkocht.
    dat masker staat ook op de voorkant van de nieuwe cd.

20. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ach die gothics en andere soorten zijn gewoon jongeren die serieus ff de weg kwijt zijn. Komt ooit wel weer goed. Grappige ervan vind ik wel dat ze per se anders willen zijn dan de Duivelse samenleving geregeerd door machtige corporaties, maar ze kleden zich allemaal precies hetzelfde anders 8) . Dus eigenlijk zijn het ook weer allemaal volgers van de machtige muziekbaasjes. Best humor eigenlijk :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina