1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slotjes-Modjes

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Biscuitje, 26 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Helemaal mee eens. Ik laat de eer dan ook aan Biscuitje om te vertellen met wie hij een "probleem" heeft :)

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dit is het laatste wat ik in dit topic plaats... Voor vragen PM je me maar! Het is verder afgehandeld met Darkwing.
    Dit is de PM waar het om gaat:

3. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    okay, ik ga me hier niet tegen verdedigen of wat dan ook....

Je hebt deels gelijk, grotendeels ongelijk. Dat ik weinig post betekend niet dat ik niet aanwezig ben op het forum... ga het gemiddeld aantal slotjes van mij maar tellen, ik weet zeker dat ik 1 van de mods ben die het minste aantal slotjes zet!

4. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 't een beetje kinderachtig van je om te zeggen dat je er 1 van bent die de minste slotjes zet. Dat maakt niet gelijk een goede mod van je, inhoudelijk posten is daar ook een factor bij. Ik ga nu uit van Bescuitje's opinie, omdat me dit zelf nog niet zo is opgevallen bij jou. Over het algemeen vind ik wel dat de Moderatoren wel iets relaxter mogen omgaan met slotje, maar dat heb ik al een keer gezegd...

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb alles wat belangrijk is even gequote. Niets dus.

Je begint een thread omdat je kennelijk een probleem hebt met één mod. Maar in plaats van dat probleem op te lossen start je hier een thread waarbij je de vinger opsteekt naar meerdere mods en daarbij terecht geen namen noemt. Waarom terecht? Omdat het gaat om één enkele mod. En twee regels verder ga je weer verder met een stemmingmakend "dat er wat modjes zijn die hier puur als politieagent optreden". Terwijl je al gemeld hebt dat het slechts om één mod gaat.

Je flauwe slotopmerking "die is slotjes aan het plaatsen" geeft meteen de bedoeling weer van je thread. Flauw onder de gordel geneuzel.

Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat 1: Darkwing je serieus heeft genomen en er op in is gegaan, en dat 2: deze thread überhaupt nog open is.

Kortom: Je slotjesmodjetopic verdient een slotje. |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina