1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

slotjes

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door marco007, 15 jul 2004.

1. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    omdat eckie roeleert 8)

en om er voor te zorgen dat groentjes geen thread kunnen starten is ook weer zo raar. Niet ieder groentje is een echte groentje ;)

2. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Check mijn idee op de vorige pagina..

3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik word ook helemaal gek van al die slotjes Marco! Je kan echt nergens meer op reageren of er zit wel weer een vorm fout in de thread. Wordt er laatste tijd niet goed van. Overal zitten slotjes op en je kan nergens meer lekker op reageren. Er wordt vaak te snel een slot geplaatst.

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je problemen met een slotje hebt, kun je gerust direct degene die het geplaatst heeft PM'n en vragen waarom deze dicht is. (Als er al geen duidelijke reden in de sluitpost staat.)
    Het probleem is dat (nieuwe) members gewoon te lui zijn om even te zoeken, en direct een nieuw topic aanmaken. Ook verwachten ze per direct antwoord.

Ik denk dat het vooral ligt aan het feit dat de vakantie begonnen is, want het percentage loze topics is de laatste 2 weken behoorlijk omhoog geschoten...

5. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het gaat ook helemaal niet om de vormfouten Alex. Volgens mij ben je zelf bijdehand genoeg dat in te zien. Het gaat om de legio threads die worden gestart met de bevlogen woorden:"Sorry als dit al is gevraagd, ik ben te beroerd om te zoeken."

Je denkt toch zelf niet dat we voor zo'n member ons het zweet uit de sloffen lopen of wel? Het werkt twee kanten op...

6. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat snap ik ook wel bij de "ik heb geen zin om te zoeken threads", alleen soms dan is er een "loze" discussie gaande waar members het wel leuk vinden om op te reageren. Het is dan niet altijd nodig om die te sluiten. Verplaats em dan naar the green mile of zo ipv em meteen te sluiten. Je merkt ook dat het aantal nieuwe threads dat per dag wordt aangemaakt een stuk lager is. En als er al worden aangemaakt zijn het zoals je zegt van die onzinthreads. Denk dat dit te maken heeft met minder forumactiviteit en de soms strenge houding van de mods die hiervoor zorgt. (Vaak staan de nieuwe threads op de frontpage er meer dan een dag. Vroeger stonden die er minder lang voor mijn idee. ) Streng is goed als het de overzichtelijkheid en orde ten goede komt maar soms is het onnodig om een off topic thread te sluiten.

Laatst bewerkt: 16 jul 2004
  7. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kan het kloppen dat dat mijn post is verwijderd?
    zo ja, mag ik weten waarom?

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Waar stond je post (welke thread)?
    In princiepe worden geen posts verwijderd, tenzij het extreem off-topic is (in bijvoorbeeld xbazar).

9. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Daar heeft een zekere mod/admin zeker nog niet van gehoord. In de koopjes threat worden ook vaak zomaar posts verwijderd. Het gaat dan vaak om posts die niet aan de eisen van de keizer voldoen... helaas slaat hij/zij weleens door waarbij ook "legale" posts worden gewist.

En met dat ik dit aan het tikken ben valt het me eigenlijk op hoe kinderachtig het allemaal is, maargoed dat is weer een heel ander verhaal.

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    De hele opzet van dat topic is, dat het juis overzichtelijk blijft.
    Hoe verlies je een duidelijk overzicht? Juist, door er te gaan slow-chatten.

Daarom worden er zomaar posts verwijderd.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    De posts die verwijderd worden, worden niet zomaar verwijderd. Het is alleen maar voor de overzichtelijkheid en voor iedereen het prettigst als er serieuze reacties komen. Niemand zit te wachten op off-topic reacties (met name in Xbazar niet) en daarom worden ze verwijderd.

12. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Als jullie even de moeite nemen om te lezen dan zie je dat ik het heb over posts die wel aan de eisen voldoen maar in het enthousiasme van de perzoon in kwestie toch verwijdert worden, maargoed het is allang opgelost... dus no hard feelings

Ik vind het een goed idee alleen moet je dan geen "goeie posts" gaat verwijderen...dan weet men ook niet meer waar men aan toe is...

Deel Deze Pagina