1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Smartjoy fraq voor Xbox (halo met muis/keyboard)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door [Gerjan], 2 okt 2004.

1. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt wel mee.. Ik heb Halo2 ook met een Smartjoy Frag gespeeld, en ondanks dat het voor mij wel iets beter ging (ik ben een fanatiek PC FPS gamer) was het nog steeds niet 'je van het' hoor.. De sensitivity was echt heel raar, moest helemaal op z'n hoogst en dan was het nog te traag eigenlijk, de autoaim was ook een vervelend iets, en voertuigen kon je al helemaal niet besturen met je muis (veel & veel te traag)..

Nee, zolang games voor een controller ontworpen worden, en er geen 'officiele' support voor toestenbord+muis inzit, zal zo'n Smartjoy Frag geen echte bedreiging zijn voor consolegamers die met een controller spelen..

Ik ben echter wel benieuwd hoe dat straks zal zijn met Live Anywhere, als Xbox 360 en PC gamers echt samen o.a. FPS games kunnen gaan spelen.. Als ze de PC gamers dan niet een soort van 'handicap' meegeven, dan zijn de Xbox 360 gamers nogal kansloos.. Maar zo'n handicap zou Live Anywhere games bij PC gamers niet echt populair maken denk ik.. Moet dus zien hoe dat gaat werken etc.. Wel interessant allemaal..

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    MS zei dat dat verschil reuze mee viel bij tests. Controller gebruikers wonnen regelmatig

Deel Deze Pagina