1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Snappen jullie het?????

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door EliminatorX, 19 jan 2003.

1. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Damn Gaycube Beats Xbox

Damn Damn en nog eens Damn die gaycube die gaat 7 maart online dus een week eerder

Damn Damn Damn

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Sorry maar ik snap helemaal niks van je post,formuleer het even anders ofzo,without the damn......

3. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan alleen GTA bedenken voor ps2.
    En de Xbox heeft meer voordelen dus daarom heb ik ook de Xbox.
    :p

4. Havoc3000

Havoc3000 Bet u can't stick it

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt: Gamecube gaat in nederland op 7 maart online...net iets voordat de XBOX online gaat dus...

5. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    haha maar hoeveel spellen ondersteunen dat dan? :D

6. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    gebruik een rgb kabel :D... en voor zover ik weet moest je voor de n64 voor een aantal spellen een expansion pack hebben... dat is pas bullshit... koop je een console.,.. is ie niet compleet... sad sad sad...

7. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Phantasy Star Online, volkomen Cube exclusief natuurlijk :D

8. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    and... uhm... what else?

9. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    HEEJ! wat leuk dat je tegenwoordig ook RGB kabels hebt die grafische bewerkingen uitvoeren! zou je ook RGB kabels krijgen waarmee je kan telefoneren of die de was voor je ophangen?

En dat van dat expansion pak heeft hier helemaal niks mee te maken.. ZONDER expansion pak anti-alliaste de n64 ook vanzelf.. :p

bij de psx moest je voor sommige spellen perse een dual shock controller hebben.. Enne, het was zeker de moeite waard zo'n ding te kopen.. Je had het nodig om enkele van de beste n64 games en enkele van de beste games OOIT te spelen.. Natuurlijk kan je je hier aan ergeren, maar ik heb er nooit of te nimmer spijt van gehad dat ik 'm gekocht heb..

Laatst bewerkt: 22 jan 2003
  10. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt uitbreidingen.

Dat kan je met hem eens zijn of niet, ik als Sega fan ben het niet. (Sega CD vond ik gaaf, 32x iets minder, de 64 bit saturn uitbreiding was hemels, net als de 8 mb geheugen uitbreiding voor de Saturn). Maar er zijn ook mensen die Sega hier op afrekenden.

Ik vind persoonlijk het niet zo erg, zolang er ook maar spellen uitkomen voor het normale systeem zonder de uitbreiding. Ik vind het wel zwak dat er geen ECHTE scart kabels bij de XBox (en ook GameCube) komen. (Schakelt je TV automatisch over naar dat kanaal enzo), want dat had de Dreamcast wel. Maar het is niet iets waar ik een console op afreken, zolang ze maar kabels leveren om het gelijk uit de doos iets op het scherm kan toveren.

Wel vind ik dat ze wel eens naar universele aansluitingen mogen gaan (normale scart aansluitingen op de console), maar goed dat doen ze toch niet ;) .

11. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat denk ik ook niet.. maar met 3 nintendo's heb ik altijd wel een kabeltje over..

Deel Deze Pagina