Snavel van eend opgeblazen :(

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 18 nov 2005.

1. mars15

mars15 Guest

Werd eerder deze week al een hond opgehangen in Spijkenisse, nu is er in Rotterdam-Beverwaard een eend het slachtoffer geworden van ernstige mishandeling. De snavel van de onfortuinlijke eend werd er afgeblazen doordat een groepje kwajongens het beest een rotje voerde.

De zwaargewonde eend werd bij Vogelklas Karel Schot in Rotterdam Zuid binnengebracht. Het is niet de eerste keer dat een eend slachtoffer is geworden van mishandeling in Beverwaard. Het is nog onbekend wie de daders zijn van deze mishandeling. Volgens de politie zouden ooggetuigen niet naar de politie durven te stappen.

walgelijk dit soort mensen zijn echt ziek

Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2005
  2. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    idd sommige mensen gaan echt ver om de verveling te doden....

kansloze lui

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jemig, doe ff dat plaatje in een spoiler :eek:. Echt tezielig dit. :'-(

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal nooit van mijn leven iemand of iets kwaad willen doen.. Maar al kom ik die gasten tegen op straat... Geef me een geladen pistool en ik knal al hun hoofden eraf... wat een nou jah zeg maar kutvolk die lui...

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Mwa, gewoon die jongens ook een rotje in bek duwen. Kijken wat ze er dan van vinden :{

Snap echt niet hoe sommige mensen zoiets kunnen bedenken, misschien ben ik wel niet stoer genoeg maar zoiets zou nooit in me opkomen

6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Precies, ik zou daar ook nooit opkomen. Stoer? Neen, ik vind het dom. Kom op zeg, dit is gewoon zielig.

7. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Echt lafaards :{... Echt aanpakken die gasten als ze gepakt worden:)

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Stoer was misschien het verkeerde woord, ik bedoel er mee dat ik zoiets ook niet zou doen "om er bij te horen"

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zielig, triets en niet stoer.
    Zou ze wel eens willen zien als ze een rotje in hun eigen bek af laten gaan, dan praten ze wel anders.

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    :). Neen ik zou zoiets ook nooit doen. Zijn wij misschien te ''sociaal'' voor. Ach tzijn meestal van die kansloze gasten dit doen.

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    hhmzz, Rotterdam, rotjes tja ik denk dat dat wel het geval was..
    Ik denk dat het van die straatschoffies waren.

12. mars15

mars15 Guest

Als ik ze tegen kom is nog eens ver hier vandaan... vandaag nog door heen gefiets... dan zou ik ze echt wat aan doen

13. possessed

possessed ( x _ x )

Leuk Bevonden:
    0
    Oppakken en die jochies een rotje of strijker in de bek stoppen.. dat zou een toepasselijke straf zijn.

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Heeft geen zin, als jij er op af gaat dan komen ze juist op jou af waardoor jij misschien ''tenonder'' kan gaan. En dat is het hem nou juist, ga je ergens op af om iemand tehelpen krijg je zelf een aframmeling. *zie het liedje van lange frans en baas b...

15. mars15

mars15 Guest

ja klopt toen ik daar nog reed vanmiddag liepen er 3 gasten op het fietspad dan bel je gaan ze opzij proberen ze je daarna van je fiets te halen echt triets van ze

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je naar de politie:+ < die smiley omdat je dan toch eerst allemaal theoretische sjit in moet vullen, en de politie vervolgens toch te milt of helemaal niet optreed. Nee, je mag natuurlijk niet voor eigen rechter spelen maar al kom ik zo iemand tegen dan mag ie hard wegrennen.

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ff in spoiler gezet. Ik kan hier dus echt niet tegen..

Treurige, zielige, kansloze, achterlijke lafaards. Zou me graag even willen uitleven op zulke debielen.

Laatst bewerkt: 18 nov 2005
  18. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst dat hondje dat werd opgehangen en nu dit... Ik kan echt zo fucking kwaad worden als ik dit soort dingen lees. Echt, ze moeten die gasten hardhandig aanpakken (teennagels aftrekken en terug eraan lassen ofzo iets dergelijks). Maar echt, ik vind dit echt heel erg. Als er iets is waar ik niet tegen kan, is het dierenleed. :'-(

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van dat hondje vond ik ook echt... eeh.. en dan een gehandycapte vrouw.
    Zullen we een XBW-actie ofzo opzetten? Tegen die smerige.. klotelui? Damned we moeten hier o.a. toch wat aan doen want het gaat hier allemaal verkeerd in Nederland met de criminelen enz. en het wordt nog veel erger, let op mijn woorden. Maar wat kunnen wij doen? De politie doet ook niks.

20. mars15

mars15 Guest

off-topic

Man doodgeschoten in Amsterdam

Uitgegeven: 18 november 2005 20:00
    Laatst gewijzigd: 18 november 2005 20:30

AMSTERDAM - In de Dirk Bonstraat in het Amsterdamse stadsdeel Slotermeer is vrijdag rond 19.30 uur een man doodgeschoten. Over de identiteit van het slachtoffer is nog niets bekend. De toedracht doet denken aan weer een liquidatie.

Een politiewoordvoerder kon alleen zeggen dat de man op de straat is aangetroffen en aan zijn verwondingen is overleden. AT5 meldt dat vijf kogels op hem zijn afgevuurd.

weer 1 vermoord dus

Deel Deze Pagina