1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sneaky Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door J_Star, 19 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Dus als jij een standaard brommer hebt die je opvoert zodat die 100km/h gaat dan vind jij dat je daar ook geen boete voor mag krijgen omdat die brommer van jou is?

    Microsoft heeft het volle recht om dit soort dingen te doen om HUN Live netwerk te beschermen. Het is volgens mij de ultieme droom van de Linux community om Live te kraken.
     
  2. Dolby

    Dolby XBOX Live Enabled

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    MS heeft gewoon gelijk, het is een Console voor only XBOX games.

    En dat ze alles beveiligen is net goed voor ons ivm cheaters tegen tehouden. Want dat heeft de PC markt ook al kapot gemaakt. Ik speelde altijd heel veel Counter-strike online in clan verband, maar omdat er veel cheaters zijn gaat het spelen naar de klote.

    Daarom vind ik dat MS deze stappen goed doet. Als je een Xbox koopt ga je akkoord met de MS regels. en dat betekent dat je een Xbox koopt om XBOX games te spelen en geen andere dingen ermee doet.



    :9 :9 :9

    Dolby Out....
     
  3. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je er niet mee op de weg gaat rijden mag het natuurlijk, maar anders is het logisch dat je een boete krijgt, omdat de wet een maximumsnelheid aan brommers oplegt. Voorzover ik weet is er geen wet die Linux op een Xbox verbiedt.

    Dit is bullshit, de Linux-community ziet in de Xbox gewoon een goedkope en toch redelijk snelle desktop-pc en webserver.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit word weer zo'n welles nietes spelletje ... lees je gebruikers overeenkomst eens (daar staat dat je geen software van derde mag installeren of gebruiken)

    ik sluit deze topic ... alle onderwerpen zijn reeds besproken
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina