1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

snelheid ADSL KPN wederom omhoog

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shriko, 28 nov 2003.

  1. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    En wat lees ik op fok!:

    De snelheid van KPN adsl gaat wederom omhoog. Dat weet Tweakers.net uit anonieme bron te melden. In november werd de download en upload al verhoogd. Vanaf 15 januari gaan nu de downloads fors omhoog. Bij ADSL Lite gaat ook de upload omhoog.

    Met de nieuwe verhoging, die volgens onze bron morgen officiƫel aangekondigd zal worden, zijn alle abonnementen ten op zichte van een paar maanden geleden maar liefst 2,5 tot vier keer zo snel geworden. De prijs van het adsl gaat niet omhoog.

    De nieuwe snelheden:
    * ADSL Lite 1024/320 kbps
    * ADSL Basic 2048/320 kbps
    * ADSL Extra 4096/640 kbps



    Ging mijn sneleid (ADSL Basic) eerst al van 768/128kbit naar 1024/160kbit, word het nu 2048/320!

    Hulde!_O_
     
  2. Stone

    Stone Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    1
    Beter!! Nu nog een PC die er ook echt wat mee kan en ik ben helemaal blij! Donaties misschien...?!
     
  3. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    wooow, Lekker snel!
    Kijken of dit niet voordeliger is dan @home basis..
     
  4. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooiste vind ik nog wel dat dit betekent dat ook ADSL Lite ruim voldoende is/wordt voor Xbox Live :).
     
  5. Neom

    Neom Crazy Gamer.........

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ook bevestigd op de site van KPN

    @Xante, vergeet niet dat de lite abo's een datalimiet hebben, en ook xbox live produceert data....
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2003
  6. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Tulip

    Tulip This space for rent

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is goed nieuws voor de download junks.
    De upload snelheden -belangrijk als je een game host- blijven gelijk.

    Een uitstekende zet van KPN.
    De concurentie hijgt hen in de nek en dus kiezen ze eieren voor hun (nou ja, ons ) geld.
    Leuk sinterklaaskado!
     
  8. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij Planet Internet ADSL Comfort besteld. Dit zou in December geleverd worden. De snelheid daarvan is als het goed is al eens verdubbeld en zou dus nu moeten zitten op 1024/320 kbps. Betekent het nu dat dit nog eens verdubbeld gaat worden?? 8) (danos wordt gek) 8)

    Tot wanneer zou die gratis upgrade dan lopen?
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2003
  9. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook comfort van planet internet, deze verhoging geld dus ook voor mij toch? planet= kpn ???
     
  10. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe bevalt het in zit je idd al op 1024/320 kbps?
     
  11. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    wacht even.......... hehe ik heb nu sinds 2-3 weken de nieuwe snelheid van 110kb/sec (was daarvoor 80kb/sec) van xs4all en nu gaat ie wederom omhoog??:confused::confused: naar 200kb/sec of zo?????? hehe echt waar? :D
     
  12. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    OMG. Weer een snelheidsverhoging. Ik was al superblij met de vorige verhoging en nu komt er weer een aan. In een jaar tijd is m'n abbonement van 512/128 naar 2048/320 gegaan.

    Bedankt KPN!
    <edit>Ja haantje het is echt waar!</edit>
     
  13. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat ze de up-load ook niet weer een beetje meeverhogen. 320 is al goed voor hosten van een game, maar wil eigenlijk wel naar 640 of 1024 up en dat bied op dit moment alleen nog maar de providers van BBnet aan (Demon/SpeedXS e.d.). Was net van plan om mij abbo bij Planet te gaan opzeggen en wacht nu toch nog maar even tot Januari.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2003
  14. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, en @Home blijft maar de prijs verhogen met als reden om de niet bestaande "stabiliteit en kwaliteit te handhaven" :{.
    Netjes overigens van KPN :).
     
  15. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij steeds aantrekkelijker om voor ADSL te kiezen ipv kabel aangezien de snelheden van ADSL steeds verhoogd worden en de snelheid constant is, wat bij kabel erg variƫrend is.

    In onze gemeente word adsl pas in december beschikbaar en kabel zal de eerste jaren nog niet komen. Bedroevend nieuws dat die kabel nog niet kwam maar ADSL is nu zeker een goed alternatief! :9
     
  16. Tulip

    Tulip This space for rent

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    O zeker!
    Het dorp waar ik woon is zo klein dat we het binnen zetten als het regent.
    Gelukkig vond meneer KPN het WEL lonend om ADSL aan te bieden.
    Ik heb nu fast-ADSL bij XS4ALL, dat was net een paar weken terug al leuk in bandbreedte omhoog geschopt.
    Nu gaat dat dus NOG eens gebeuren.
    En compleet grateloos, da's nog eens echt leuk.

    Geef mij de stabiliteit van ADSL maar boven de onregelmatige shit-mijn-buurman-is-weer-met-mp3tjes-bezig ellende die de kabelboer over je heenstort.
    Bovendien, de meeste kabelboeren hebben een reputatie die even fris is als de vis van Kostunrix op het gebied van service.
     
  17. Neom

    Neom Crazy Gamer.........

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    0
    JA |:-
     
  18. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb die verhoging eerlijk gezegt wel nodig :) AA 2.0 trekt nogal wat bandbreedte weg. (van 48 max naar 128 max :) )
     
  19. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus |:- Waarom gaan de kabelaanbieders dan nooit mee met dit soort snelheidsveranderingen :mad: :mad: Nougoed dat wordt afwachten..
     
  20. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat kabel een heel andere techniek is dan ADSL :eek:.

    Alleen ik zou nu als ik ADSL Lite met Planet had overstappen. Een datalimiet van 1 gb is echt veel te weinig, vergeleken met de snelheid. Als je drie uur op volle snelheid iets downloadt, ben je al over je limiet heen. Nou, daar zou ik het niet 30 dagen uit mee kunnen houden :eek:. Dan kan je per dag een uurtje internetten ofzo, en dan NIET downloaden. Daar gaat je voordeel van 'onbeperkt internetten'.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2003

Deel Deze Pagina