Zeker goed nieuws! Jammer alleen dat de verhoging pas op 15 januari 2004 ingaat, had van mij gelijk al gemogen
Volgens de reclame's van Wannadoo (384 down en 128 up) kan dat nu al en als de verhoging er straks door is, gaat zelfs het hosten goed. *heb zelf planet/kpn met 320 up en 1024 down*
Hoe snel is die limiet van 1 gb op? (staat continu aan ( ) Dat wordt dan misschien héééél veel bijbetalen dit jaar.:'
Daar ben je heel snel aan, filmpje of een game downloaden zit je al gauw op 600 mb, 20 mp'3 van 4 mb, is 80 mb, dus dan word het al gauw heel krap, wat mij betreft zijn lite abo's alleen geschikt voor mensen die alleen wat surfen en email checken. Recent onderzoek heeft trouwens uitgewezen dat een gemiddelde breedband gebruiker 7 gig per maand aan dataverkeer heeft.
ja, ikke ook, en dat meer is binnenkort alleen maar sneller binnen (een datalimiet is net zoiets als iemand die zegt dat je maar 1 keer per week mag neuken ofzo )
Jezus, ik betaal 45 € voor Wanadoo Broadband Premium, 1024/128, ADSL Basic is 50 € toch? Daar krijg je wel effe wat meer voor terug... DAMN!
2 jarig, bij welke donald duck provider zit je dan, XS en planet bieden gewoon 1 jarige contracten aan......
LOL Wanadoo heeft ook gewoon geen datalimiet bij lite. Lite met 256/64 (voordat er snelheidsverhogingen waren) kon je ook al op Live, maar dan was je ook echt al je bandbreedte kwijt.