Zo te zien is er bij mij nog niks veranderd.. 215 KByte/sec down 60 KByte/sec up. Maarja omgeving Dalen (drenthe) staat ook nog niet op het lijstje..... hopen dat het binnenkort word verhoogt. Heb geen zin om tot maart te wachten maarja echt veel kun je er ook niet aan veranderen.....
Hoe kan dat nou weer, met een BASIC abbonemant?? Daar geloof ik niks van... De Verbinding die jij zegt te hebben (Zelfde als mij) heeft: 2048 Down, dus gedeelt door 8, kom je op in Theorie 256KBSec. Maar dat is alleen maar in theorie, de meesten zullen op ongeveer 210 KBsec gaan zitten. Dus jij zal dan wel dat Powerabbo. hebben.
Nee ik heb ADSL Basic. Ik heb net op www.speedtest.nl de snelheids test gedaan en dit waren de resultaten. Resultaten van http://www.speedtest.nl (Overgenomen op Tue Jan 13 2004 om 14:47:18 UTC+0100) Download : 274.4 KByte/sec Upload : 20.3 KByte/sec
Probleem is dat je voor de gek gehouden wordt, je verbinding is maar 2mbit dus je kunt niet sneller dan 256kb -je overhead. Alles wat sneller wordt weergegeven klopt niet
Maar hoezo word het dan wel weergegeven terwijl je die snelheid nog geeneens kan halen . Dus al er bij downloaden word weergegeven dat ik met 270 ofzo download klopt dat niet
Nou, mijn Basic abbo van Zonnet is ook verhoogd, dus ik blij naar speedtest.nl blijkt die lang niet op de 210 kb/s te komen maar op de 125 of 110 of zelfs 75. Voor de verhoging waren de resultaten altijd 110 kb/s. Ik dacht dat het misschien aan mijn modem lag en heb nieuwe drivers geinstalleerd om vervolgens erachter te komen dat met die nieuwe drivers de verbinding om de 5 minuten verbroken wordt. Ik weer terug naar de oude drivers en het probleem blijft. Bedankt KPN! Edit: Speedtest nu 156 kb/s
hier heet het gewoon standard-comfort-advanced ik heb wel gwoon via planet internet dus die basic termen snap ik ff nie... anyway ik heb comfort speed test zegt 106kb/s maar meestal download ik met 111kb/s dus dat is ook bullshit...
w000000000000000tt!!! snelheid heerlijk omhoog weer, ik maak verbinding en ineens 2 ipv 1 MBps en bij speedtest: download: 216.7 KByte/sec upload: 32.1 KByte/sec connection: 997.0 Conn/min ping test nederland: 26.0 ms is dit goed voor een Basic abbo van Zonnet?
Ik bedoel dat ik 'extra' de Basic abonnement toen moest nemen om te voldoen aan Xbox Live snelheid. Nu is dat geheel overbodig