*patst Resultaten van http://www.speedtest.nl (Overgenomen op Thu Jan 15 2004 om 21:04:37 UTC+0100) Download : 700.4 KByte/sec Upload : 39.9 KByte/sec Ping test Nederland : 35.0 ms
Ehh als ik een telefoonnummer krijg van Planet waarvan je denkt dat je ze wel kan vertrouwen toch?! Dan ga ik niet het aantal cijfers in het telefoonnummer tellen:{. Maar goed ik heb niet 35min lang geprobeerd dat nummer te bellen, maar een stuk of vier keer in de 35min. Bewijst maar weer wat een trieste en kansloze figuren er achter hun PC'tje zitten. Hebben ze nou niks beters te doen dan dit. Owja, ik had op een bepaald moment vanmiddag dat er ruim 3500 portscans waren uitgevoerd op mijn PC. Ik provider achterhaald en melding van gemaakt bij Planet. Het waren 2 verschillende IP-adressen en ze waren beide abbonee bij Planet. Kreeg later een mailtje terug van Planet waarin ze vertelde dat hun degene waren die de portscans hadden uitgevoerd. Ze waren op zoek naar de bron van dat bericht?? Tevens boden ze hun excuses aan voor't ongemak. Mag dit wel wat ze hebben gedaan? Als ik géén FireWall had gehad, dan zouden ze zo effe op m'n hardeschijf kunnen snuffelen.
Wanneer komt @ home nou eens met een upgrade Ik wil van die slome upload af (download: 2056, upload: 128 ). Echt een vergelijking die op stront slaat! Ik ben al meer dan 2 jaar abbonee, en er is ondertussen ookal een snellere modem (ik heb de com 21), maar ze geven je pas een nieuwe als deze kapot is
Ze zijn wat traag, volgens de planning was Wijchen eergister aan de beurt, maar er is nog niks veranderd. Helaas. Bij sommigen zijn ze zelfs al een week eerder begonnen...
Ik kwam net voor de aangename verrassing te staan dat ik van internet afgegooid werd...En jahoor lekker 3x zo snel nu (Zuid-limburg, Brunssum)
Bij mij nog steeds niet ''Groningen'' maarja uiteindelijk zal alles op 1 februari klaar moeten zijn toch
In groningen (stad dus) zijn alle centrales al aangepast. (niet officieel maar volgens gebruikers), hier kan je trouwens zien of hij al aangepast is: adslcentrale
Jep, en ik zat al te schelden dat het niet kwam. Nou maar hopen binnenkort... Maar van die planning klopt niet veel.