1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Snellere opstart tijd X-Box?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door [-FREEZER-], 25 mei 2002.

1. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    nulpunt: is altijd kelvin eh :)

2. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    gemakkelijk eraf halen ja, maar er terug opkrijgen? :) Het zou me niet verwonderen moest er nog iets doorscheuren of zo waardoor ze meteen kunnen zien of hij open geweest is.

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Wat boeit het nou dei paar seconden. Ik 'dood' de tijd altijd door naar een andere zender te zappen en tv te kijken.

:+

4. daburnd88

daburnd88 penny for your beer!

Leuk Bevonden:
    0
    hmzzz

ga maar eens naar www.tweakers.net en kijk daar maar eens na hoeveel snelheids verschil het in een normale pc teweeg brengt. het is zo goed als niets.

5. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    He guys, we hoeven Freezer nou ook weer niet de grond in te boren. Hij is niet degene die iets beweert!! Hij vraagt zelfs of er mensen zijn die er iets meer vanaf weten. Hij beschouwt dit forum dus als meer betrouwbaar dan de informatie die hij heeft gevonden op internet!

Dat kunnen we toch alleen maar respecteren???

Laatst bewerkt: 27 mei 2002
  6. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra er wat testen zijn zal ik ze posten. Ik weet ook niet of het iets uitmaakt maar als het zo is, dan is het toch mooi meegenomen als je toch al van plan was om je X-Box open te schroeven (net als ik :9 )!

Geen winst, dan weten we dat ook weer!

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha bij het nulpunt van kevin kan je hem nog geen eens meer vasthouden, hoe zou je hem eigenlijk in hemels naam zo koud moeten krijgen.

Laatst bewerkt: 28 mei 2002
  8. Kane_LF

Kane_LF Decepticon

Leuk Bevonden:
    0
    wat een gezellige thread
    ;)

9. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Het is inmiddels alweer een oude koe, maar ik kwam dit topic tegen toen ik op zoek was naar info hierover.

Met een normale IDE kabel bedoelen ze een ATA 33 kabel, deze heeft 40 draadjes. Een ATA66 of ATA100 kabel heeft 80 draadjes.

In een PC is de snelheidswinst tussen een ATA33 of ATA100 kabel duidelijk merkbaar wanneer de apparaten ook daadwerkelijk ATA100 ondersteunen.

Het brandprogramma NERO begint zelfs te zeuren wanneer je een ATA100 apparaat op een normale IDE kabel (ATA3:cool: aansluit.

Ik zie alleen nog geen reactie van iemand die het echt zelf gemeten heeft... En we zijn alweer bijna 2 jaar verder....

10. Kane_LF

Kane_LF Decepticon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het enige tijd geleden ook al uitgeprobeerd.. bij het spel Dead or Alive 3 bijvoorbeeld, was het laden van de vechters toch wel een paar seconden sneller..

Ik bedoel dus wanneer je je vechter moet uitkiezen en je op iemand staat, zie je die persoon volledig op je scherm.. duurt heel ff.. dat was iets sneller met die kabel.

11. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Maar het moet dus een ATA kabel zijn zonder dat dat ene draadje een gaatje heeft? Alle ATA kabels die ik heb hebben helaas zo'n gaatje in een van de draadjes. Dat is standaard in een PC, maar in een Xbox dus niet als ik moet geloven wat er op internet staat...

Misschien kan ik de connector een stukje verplaatsen, dan heb je daar ook geen last meer van.

Maar ik wacht nog even, ik heb nog een maand garantie ofzo..

12. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie kapot gaat wat dan? Geen garantie meer, volgens mij

13. gerjan

gerjan Guest

kijk in de "iemand als zijn xbox gemod" oid thread, daar zie je dat ik, slicer en nog iemand het hebben gedaan, en wel degelijk snelheidswinst hebben.

Je kan ook een ata133 kabel gebruiken, weinig verschil.

14. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    kheb zelf ook zo'n ata 100 kabel erin gezet en je merkt het wel maar je valt er niet van achterover.

15. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0

moet ik daar op letten als ik er een wil kopen?:confused:

16. gerjan

gerjan Guest

Klopt ik heb hem er ook weer uitgehaalt omdat hij een beetje krom er in zat en ik nu de ruimte nodig heb, die ander zat er zo mooi strak in dus..

17. Kane_LF

Kane_LF Decepticon

Leuk Bevonden:
    0
    precies.. das ook de reden waarom ik die van mij er ook weer uit had gehaald.. wat ik wel zag in die zelfde periode, bij mycom, dat je ook zo'n ATTA kabel met een rond draadje kunt kopen. Niet slecht.. en lekker dun.. dan heb je wel die ruimte.. check de mycom.nl site

18. marijnvanooijen

marijnvanooijen Playing Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef hem er niet uit te halen hij zit perfect strak :D

19. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb in m'n PC ook allemaal van die ronde kabels zitten, dat is echt veel makkelijker. Maar ze zijn meestal wel erg lang, en niet in te korten, dat is met zo'n bandkabel nog wel te proberen...

20. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    ja ok maar heb je der ook wel es aan gedacht dat er niet erg veel ruimte is voor zo'n kabel?

Deel Deze Pagina