en vrij dik=niet super buigzaam, maar het moet idd kunnen. Ik houdt het wel lekker bij die oude weer, past perfect etc etc
Wat me vaak opvalt is dat filmpjes in games een beetje schokkerig verlopen, vandaar dat ik hoopte dat een snellere doorvoer dit zou verhelpen.
ja dat klopt! heb ik ook last van, maar met ata100 kabel had ik dat nogsteeds, kweet niet waar dat aan ligt. (bij rbs3/moh:rs zag/zie ik het vrij goed)
ik denk dat sommige denken dat een ata 100 je xbox supersnel maakt niet dus de snelheid(tijdwinst) haal je uit spellen waar veel laad tijden zijn zoals doax je merkt het wel maar maar minimaal en ik denk dat die ronde ata niet in je box past ,deze zal te dik zijn
Ronde wordt denk moeilijk. Vooral omdat sommige ata100 kabels (de mijne iig) een vrij kamertje hebben waar geen pinnetje in zit en je kabel soms een beetje rond moet draaien om kabel wel goed te laten passen. Moeilijk uitgelegd, met plaatjes is het beter te begrijpen. Platte lijkt me dus beste.
ik heb die ronde kabels er overigens niet op mijn xbox getest.. die zag ik pas later vandaar dat ik verder een reactie plaatste.. ik heb het vervangen van die kabels opgegeven. Vind het verder niet de moeite waard. Voorlopig niet in ieder geval.
Ik heb gehoord dat als je je XBOX op 50hz of 60hz zet, dat de filmpjes dan wat soepeler lopen. 'k weet het niet zeker....ben nu ff lui en heb geen zin om te testen. Net al de hele avond zitten gamen op de box...nu ff niet. Iemand anders misschien?
Hij staat nu denk ik op 50Hz. Ik kan wel 60Hz proberen, maar ik herinner me dat er dan problemen waren met sommige savegames...
ik heb die van mij ALTIJD standaard op 60 Hz gehad en nog nooit problemen mee gehad. die kabel heb ik er overigens maar een tijdje in gehad.
' slaat nergens op, de xbox heeft ja geen benul van dat er een nieuwe kabel in zit, laat staan dat hij niet meer opstart. Anders kan je altijd nog de oude kabel er weer in zetten. PS je kan je xbox niet tot 0 K afkoelen, dat is praktisch gezien onmogelijk
volgens mij heb ik ff gemist hoe je doet wisselen tussen 50 en 60 Hz?? kan iemand me dit ff uitleggen aub
"hoe je doet wisselen" gewoon in settings van de xbox, maar het helpt iig niet bij mij, en altijd op 60hz is niet echt lekker met halo...
je drukt op de eject knop van je xbox (of de aan knop als er geen spel in zit) en als je geen live hebt gaje naar settings (wel live, eerst naar main menu) daar kies je video, en daaronder staat pal60..
dude...niet je vragen in zoveel topics posten man! en dan ook nog zo'n vet oude thread, maar goed....