1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Snellere Xbox?!?!?!?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PSVdebeste, 25 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    zoiets denk ik ook wel idd

maar wel cool eigenlijk wat je er mee kan niet dat ik dit ga doen hoor ik heb al een xbox en vind het zonde om er nog een te kopen en wat heb ik eraan ik heb ook een pc

2. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Code:
    Video: A/V Video Output                    S-Video and A/V Video Output 
    Audio: Standard Stereo                     Dolby Digital 5.1 Surround Sound* 
    wat een bullshit, met de gewone Xbox kan je ook S-video en Dolby Digital krijgen, als je de juiste adaptors hebt.

Code:
    Cool Skin?:                  No                                           Yes 

Hoe kunnen zij daar nu over oordelen, iedereen heeft zijn eigen smaak, wat mij betreft zou bij de gewone Xbox ook Yes moeten staan.

Ik weet trouwens niet wat ik ervan moet denken, maar dit lijkt wel heel erg op een hoax.

Laatst bewerkt: 25 sep 2003
  3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Je kan er (uiteraard) niet mee op Xbox Live, dus voor mij al niet eens meer waard om te overwegen. :)

4. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    even over die blocks: Hij blijft op 50.000+ staan. Er zit dus eigenlijk een soort van een bug in de xbox. Deze teller verandert dus niet. Eigenlijk best wel stom, maar aangezien je toch moeilijk je xbox vol krijgt, maakt het niet echt veel uit. Maa hier had van mij wel een kleine aanpassing gemogen :p !

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Het spijt me jongens, maar dit is een bedrijf dat Xboxen ombouwt. Georganiseerde piraterij dus, en daar willen wij niets mee te maken hebben.

>> Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina