1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Snelste tijden Sega GT 2002

Discussie in 'Algemeen' gestart door Reapox, 3 jan 2003.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    voordat ik dat ga opsommen, heb jij wel ooit gehoord van een seat leon cupra?

edit: ik bedoel dit dus niet om jou af te kraken ofzo....

Laatst bewerkt: 3 jan 2003
  2. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker :) Je hebt er twee toch ?

- Seat Leon 2.8 V6 Cupra 4 (204pk)
    - Seat Leon 1.8 20VT Cupra R (210pk)

De mijne heeft nu 225 pk (ongeveer) en AWD. Alleen de Seat Leon 2.8 V6 Cupra 4 (204pk) en 4 wielaandrijving. De Seat Leon 1.8 20VT Cupra R (210pk) alleen voorwielaandrijving.

Volgens de standaard specs is mijn auto ongeveer ,5 seconden sneller dan de Seat Leon 1.8 20VT Cupra R (210pk) ;)

Snap ik ;)

3. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    wij hebben de seat leon cupra4
    AWD dus, volgens mijn statistieken is jou auto dan ongeveer 0,2 seconden sneller als die van ons, let wel, dat is de sprint naar 100!
    Sprint je van het stoplicht weg dan zal die van ons eerder op de 80 zitten! dit omdat er een v6 in ligt die zijn trekkracht op een lager toerental zal hebben als die van jou die iets of wat last heeft van een turbo gat....

Maar dat sprintje wordt zekers cool, dat durf ik wel te verzekeren! :9

4. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal je de statistieken dan vandaan ? Volgens Autoweek is de tijd van deze auto van 0-100 7,3 seconden en de mijne 6,4 seconden. Het grappige is juist dat de andere Cupra (met voorwielaandrijving) op 7,0 seconden zit.

Edit: zelfs de site van Seat zegt 7,3 seconden :) Maar dan ga ik uit van de standaard modellen, maw verder niks aan gedaan behalve misschien een ander einddemper. Dit jaar hoop ik in totaal ongeveer rond de 270-280pk te komen.

Laatst bewerkt: 4 jan 2003
  5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    hmm, dan heb ik het misschien bij het verkeerde eind..
    Maar een vet geluid maakt 'ie wel! (lijkt wel een porsche van binnen dat gebrul, v6 doet wonderen!)

En dat verhaal van dat turbogat klopte wel dus ik denk dat 0-70/80 die van ons sneller is.... En als het helemaal goed moet gaan dan moet je ff mee naar duitsland dan gaan we ff op topsnelheid (is niet zoveel aan maar goed, acceleratie is veel leuker) want dan trek ik ff door naar 235 km/uur..

Maar goed, dit is allemaal wat offtopic volgens mij... :D

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Voordeel van subaru! de tuning is makkelijk en goedkoop!
    Als onze seat getuned moet worden dan is de 1e stap kei duur! maar ja je kan hem als je wilt (en het geld hebt) naar ongeveer 300 pk tunen, helemaal als je er een turbo bij zet (dit is mogelijk schijnt!)

7. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit (ik heb gewonnen :+). Een V6 is id een heerlijke motor met een heerlijk geluid. Check effe de volgende link voor het geluid van mijn auto (is ook niet mis): EPS Einddemper

Turbogat verhaal klopt id, maar daar hoop ik binnenkort minder last van te hebben doormiddel van een downpipe :)

Id een beetje offtopic, sorry guys. We moesten effe laten zien wie de langste heeft :+

8. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is id een voordeel van Subaru en turbo motoren. Voor weinig geld much power. Zo'n Seat kun je nog wel hoger krijgen hoor :) Ik kwam laatste een link tegen met 1 van 400pk (ook een V6):) Maar ook een Subaru met meer dan 700 pk. Met 270-280 zit ik bij mij aan de top. Pas met een grote koeler e.d. kun je veel verder komen, maar 270-280 pk is genoeg ;)

Oke, back to topic.

9. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt cker weten een honda s600 in het spel.. die kost iets van 5800,- ofzo en honda s2000 zit ook in het spel die kost iets van 33000,-.. maar goed dat idee van die standaard auto's gebruiken bij time-attack vind ik wel een goed plan! dan kiezen we voor de licht getunede versie.. ik heb alle hulpmiddelen zoals traction control en iets van spin-control ofzo enz. uitstaan en ik schakel ook zelf.. hoe doen jullie dit?

vet geluidje trouwens!

10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Weer ff ontopic

Ik ben tegen standaard auto's!
    Het is juis tvet beste tijden neer te zetten met eigen getunde auto's. Dat is juist de kick!
    Vanavond trouwens mijn tijden!

11. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij maakt het verder ook niet uit, maar wanneer je met je eigen auto gaat rijden houdt wel in dat niet iedereen al een superauto heeft. Meestal duurt het een week of wat voordat je genoeg geld bij elkaar hebt voor de snelste bolide. Maar wat ik zal zeg: maakt mij verder niet uit, maar ik was effe nieuwsgierig naar jullie mening hierover, so please tell ;)

Misschien dat Reapox hierover een mening heeft aangezien hij dit goede idee heeft opgestart ?

12. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    hier is zijn mening dus, k vind dit ook wel goed, als we nou om de zoveel tijd verschillende auto's doen in verschillende prijzenklassen dan kan iedereen altijd wel een keer mee doen....

13. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    is goed! maar doen we ook nog regels over wel of niet traction control en spin control en wel of niet zelf schakelen?

zelf schakelen is wel moeilijker en naar mijn mening leuker, maar met automatisch schakelen ben je weer meer aan elkaar gewaagd (computer schakelt hetzelfde).. laat ff horen wat jullie hiervan vinden :cool:

14. Kibowie

Kibowie Guest

Hoe weet je nu of iemand de waarheid zegt van zijn tijden, ik heb moeite om te vertrouwen op die tijden.

15. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    jij hoeft ook niet mee te doen.. :{

het is gewoon een kwestie van vertrouwen.. het zou wel heel kinderachtig als je over je tijden gaat liegen! als je op X-bazar met iemand spelletjes ruilt etc. gaat het ook om vertrouwen :cool:

16. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    ik rij altijd zonder traction en spin control, dat rijdt een stuk lekkerder meenstal tenminste en ik schakel altijd ook zelf, je moet iedereen gewoon vertrouwen, als een tijd veel te snel is kan je dat wel zien....maar ik heb een tijd al van reapox al verbeterd, op falcon wing A, iets van 41.400 ongeveer, k post vanavond alle tijden (precies) wel.

17. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een kwestie van vertrouwen die we moeten hebben in de tijden. Misschien dat ik zelf wel er een foto van probeer te maken.

Zelf rij ik meestal met de hulp functies ingeschakeld + schakelen op automatisch. Ik denk dat een ieder zelf maar moet kijken wat hij wel of niet wil gebruiken, het gaat tenslotte om de tijd die gereden wordt. Iemand die zelf schakelt zal volgens mij ook een betere tijd kunnen halen, toch ? Dus iemand die voor automatisch kiest moet tevreden zijn met een mindere tijd.

18. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    ja, maar als jij die spin control en traction control aan zet kon je volgens mij snellere tijden rijden (gierende banden kosten tijd), en misschien is een fototje ook wel handig maar dan zijn er weer mensen die geen digitale camera/ web cam hebben, en je kan je tijden dan natuurlijk ook bijschaven met paint shop pro of photoshop etc.

19. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moeten we effe stemmen wie voor TCS e.d. is of tegen is ;)

Ik vind dat je zelf moet kunnen bepalen of je dit in of uitschakelt, idem wel of niet automatisch schakelen.

20. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    is ook best.. maakt mij eigenlijk niet zoveel uit :cool:

Deel Deze Pagina