1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Snelste tijden Sega GT 2002

Discussie in 'Algemeen' gestart door Reapox, 3 jan 2003.

  1. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou idd wel een goed idee zijn
     
  2. Renzelman

    Renzelman Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig om een site te maken speciaal voor prestaties van games. Ik hoop dat veel mensen deze site gaan bezoeken en allemaal hun tijden e.d. plaatsen.

    Ik ben nog een systeem aan het bedenken om alle prestaties makkelijk in te kunnen voeren en ook om een soort competitie-systeem op te zetten.

    Ik post de site hier zodra hij klaar is. ---maar dat zal nog wel even duren, want veel tijd heb ik niet.....


    Renzelman = Reapox
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2003
  3. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    He Renzelman ik zal zeker een vaste klant van die site worden.

    Misschien is het een idee om een database te maken, die je in de vorm van een datasheet of tabel kan weergeven.

    Dit is wel heel goed te doen met File maker Pro. Daar heb ik inmiddels wel wat ervaringen mee, en er zitten ook functies ingebouwd om de database op internet te gebruiken (daar heb ik geen ervaring mee).

    Dan zou je ook zoekfuncties in kunnen bouwen, zodat mensen op een bepaalde auto kunnen zoeken, en een automatische sorteer functie, zodat je op de hoofd-site automatisch een top 10 krijgt van beste tijden.

    Wel zou je dan moeten zorgen dat mensen zich eerst op jou (of iemand anders) zijn site moet aanmelden om tijden in de database in te voeren. Want anders zijn er weer van die eikels die er allemaal onzin in gaan zetten.
     
  4. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    hé, wat voorn parts heb jij dan allemaal die van mij heeft 840 max.
     

Deel Deze Pagina