1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sniper clan zoekt specific spelers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door TheEliteMarksMen, 21 jun 2009.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Verstand van CoD? Tja hoe zielig ben je als je daar verstand van hebt...
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Zo dat is een goede comeback! Ik ben niet de gene die ontelbaar pagina's gaat discusseren over een onderwerp en vervolgens zegt dat het zielig is om er verstand van te hebben...?

    Ga maar alle je achievements updaten in je sig, dat zou dan niet zielig zijn?
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had allang argumenten gegeven, maar aangezien analfabeten niet lezen kunnen heb je die waarschijnlijk gemist...enne als ontelbaar 7 voor jou is moet je misschien toch nog even de kleuterschool afmaken vriend :emo:
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Je komt wel sterk terug. Argumenten voor wat? Ik neem aan dat je argumenten bedoeld voor jij mening over de M16, maar uit je posts lijkt het alsof je argumenten bedoeld waarom het zielig is om verstand van CoD te hebben.

    Ik moet naar school? Ooit gehoord van bewijs van spreken?
     
  5. lstobias

    lstobias -

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    meest waardeloze,offtopic,shitty topic ever????? woot.....


    ik lees dit omdat ik eventjes wou kijken wat de ts te zeggen had dus ga plz niet zeggen waarom ik hier ben :<<<


    EDIT: ja ik ben nu ook offtopic,leuk he ;d
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat ik dus zei is dat ieder spel een wapens heeft die iedereen kan gebruiken. In CoD4 was dat de M16. Een wapen waar beginnende spelers (nieuwlingen, newbees, noobs) ook mee kunnen spelen. Daarnaast zijn er zat wapens die beter zijn, maar alleen meer skill nodig hebben. In mijn opinie probeer je altijd het beste eruit te halen dus als dat spelen met een beter wapen is probeer je dat toch? En blijf je niet constant met het eenvoudige spelen.

    Vriend van me speelde ook altijd met de M16 en daar had ik echt een hekel aan. Volgens werd hij 10 prestige zonder ook maar andere wapens te gebruiken...

    Ik geef iedereen gelijk die zegt dat er voor iedere situatie 1 wapen is die het beste is. Voor de M16 zal er ook wel een situatie zijn.

    Tevreden?
     
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    In CoD kan iedereen de M16 gebruiken? Ga een pub spelen en kijk hoe ze aimen, ze gebruiken hem idd, maar niet goed. En voor range zijn er geen wapens betere dan de M16, dat is een feit.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Snipers? M14?

    En zeg eerlijk. Geef je iemand die net met CoD begint een AK en hij maakt geen kill en met een M16 wel.
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    M14, ok dit zegt genoeg stop maar met replyen hierop. En dat andere is ook onzin.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Oh die had je nog niet unlocked? Volgens mij ben je gewoon een wannabe pro die alleen de M16 kan gebruiken...heb jij de game uberhaupt wel eens gespeeld? Dat het onzin is dat een sniper meer range heeft dan een M16. Ik moet hier maar niet meer reageren met al die troll posts van je...
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    De volgende die hier nog door gaat zeuren en elkaar af gaat zeiken krijgt een directe maandban. Ik krijg een beetje een punthoofd van jullie. Discussieer normaal of doe het niet.
     
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Hahaha je bent echt een joke. Elke persoon die CoD op een redelijk niveau heeft gespeeld lacht je nu uit. Hopeloos, dat ben je. Kom anders een keer tegen me spelen met die M14 van je, kunnen we zien wie de pro is.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Pine NL, aangezien je m'n post waarschijnlijk niet heb gezien. Nu stoppen. Als ik je nog ergens iemand af zie zeiken krijg je een maandban, zo niet langer aan je broek.
     
  14. VerteX FresH

    VerteX FresH Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0

    Oké.. :x en jy bent?|:-
     

Deel Deze Pagina