1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Sniper Elite v2

Discussie in 'Games' gestart door Camo81, 11 aug 2011.

1. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    29 pond bij amazon.

2. AgentSmith

AgentSmith Guest

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    is dit nu het vervolg op sniper ghost warrior (die zelf niet zo goeie reviews kreeg)?

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nee, een aparte game. Er komt ook weer een nieuwe Sniper Ghost Warrior uit binnenkort.

5. AgentSmith

AgentSmith Guest

Die komt 21 augustus uit.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

6. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Echt 'n super vervolg op Sniper Elite.. De demo is ge-we-ld-ig, heb al minstens 300 moffen geheadshot. Het ziet er top uit, ook al mist de anti-aliasing.. Een nadeel, enemies zien je echt heel snel al terwijl de AI echt heel slecht is! Die moffen laten zichzelf gewoon afknallen! En de elite optie mag wel wat moeilijker worden gemaakt. Ook wel leuk aan het einde van de demo: ik heb hem al op 4 verschillende manieren geassasinated, niet alleen snipen dus:p

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, moffen schieten! 8) Maar klopt wel wat je zegt ja... Je wordt zo gespot, zelfs van heel ver af of als je netjes langs ze sluipt en zelf gaan ze zo staan van: "schieß mich tot!". :+ Ik heb het eerste deel niet gespeeld, maar de demo is opzich wel netjes en best leuk om zo je eigen avontuurtje te spelen. Alleen ik ben bang dat het gaat vervelen op een gegeven moment, maar misschien zit ik er naast. :p

8. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, stel je voor als de enemies random geplaatst zouden worden elke keer als je een level opnieuw speelt. Dat zou de verveling wel uitstellen, anders weet je altijd waar iedereen zit! Niet echt veel replay waarde:9 En natuurlijk moffen schieten! Revenge voor WW2 dat ze onze fietsen jatten: You stole my fahrad!! BAM headshot!

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij heeft het juist wel veel replay value, omdat je steeds andere aanpakken kan kiezen, zoals tripwire of bommen gebruiken, of andere plekken kiezen. En in die interviews zeiden ze dat je ook meerdere paden hebt die naar een doel kunnen leiden.

Heb de demo nu al meerdere keren gespeeld, en nog steeds ontdek ik kleine nieuwe dingetjes die je kan doen, waardoor het toch ff anders wordt.

10. AgentSmith

AgentSmith Guest

Zeker een spel wat de aandacht verdiend, vermaak me er ook prima mee.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 1 mei 2012
  12. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel uur is de gameplay in dit spel, en hoeveel missies zitten erin.

13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Lijkt me best een geinig spel dit.
    Alleen zien de omgevingen er ontzettend saai uit, is het alleen in (brandende) steden?
    Ik hoop op wat meer bos-levels ook.

14. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    eerste 4 levels wel iig.

Het is best een vermakelijk spelletje, maar t oogt ergens toch allemaal een beetje cheap.

15. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Best cool spelletje en kan er volopig nog geen genoegvan krijgen . Dat gescreeuw van die duitsers om hulp als je er net 1 in zijn ei hebt gemaait.

16. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem sinds vandaag ook in huis met een DLC er gratis bij.

Vind hem ook wel lekker wegspelen. Je hoort ze op straat allemaal schreeuwen dat er iemand in de buurt is. De sniper cam ziet er goed uit.

Er zitten volgens mij iets van 10 levels in en een aantal voor multiplayer. Ook voor een singleplayer zit er nog iets in met aanvallen die uitgevoerd worden door soldaten die je dan moet uitschakelen. Meestal heb je er iets van 10 per keer die je aanvallen met soms een tank erbij. En je wordt dan ook van alle kanten aangevallen.

Ik doe meestal dat als ik aan het snipen ben in een huis bij de ingang een lichaam neerleg met een landmijn of een draad span met 2 granaten zodat ik weet dat er iemand binnenkomt. Gemeen ik weet het:)

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Wie de fuck koopt dit nou. 8)

18. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Wie de fuck zeikt hier nou. :+

Jammer dat ik mijn kopie niet binnen heb gekregen vandaag. De demo beviel me goed en had er toch wel zin in gekregen.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zou niet weten waarom niet? 8) Ikzelf zie het meer als een budgettitel van €20/30, maar het is toch gewoon een aardig toffe game?

20. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort ook maar eens kijken voor deze titel.
    Eerste deel op ps2 kapot gespeeld.

Kan je je domme opmerking niet beter bij het "Sniper ghost warrior" topic plaatsen?

Deel Deze Pagina