1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] sniper games

Discussie in 'Games' gestart door gamekiller15, 30 mei 2009.

1. nookeih

nookeih Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :'D haha true

2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Hoe zit dat nu eigenlijk met Grolsch?

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hebben we dit draadje voor

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat maakt het nog geen sniper game.

Of vindt jij UT dan ook een sniper game?

Dan is volgens jou GTA/Saints row ook een flight sim/race game/rythm game/racing game etc.

Een snipe game draait om het snipen. Dat je een standaard geweer hebt dat je kunt kiezen met een scope maakt het nog geen snipe game.

5. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Elk spel in de Delta Force reeks is dikke pret als je van snipers houdt.

Orginele Delta Force is nog het beste naar mijn mening.
    Op de een of andere manier liep deel 2 niet zo soepel op alle pc's waar ik deze heb geinstalleerd. Kan ook aan de cd gelegen hebben. Als die bij jou wel soepel speelt is die ook aardig.
    Land Warrior & TFD links laten liggen.

De singleplayer van DF: Black Hawk Down is soms handig met sniper maar zeker niet altijd. Als je te ver van je objectives af loopt is het ineens game over.
    Zelfde geld voor de uitbreiding Team Sabre. bij mp kan je gaan en staan waar je wilt.

Delta Force Xtreme is een remake van DF1. Als ze je objectives vertellen gebruiken ze dezelfde zinnetjes als DF1, maar zorgt niet voor een nostalgisch gevoel. Als je deel 1 nooit gespeelt hebt boeit dat ook niet.

Verder kan je nog bijvoorbeeld Joint Ops: Typhoon Rising en JO: Escalation proberen.
    Bij de laatste 2 heb je een beetje scope drift, bij alle eerder genoemde kan je headshots maken met 2 vingers in je neus.

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nee, want:

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Bij CoD5 heb je ook sniper mods, sommige met wind/range effecten en sommige zonder. Best vet, ook speciale sniper maps.

8. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Armed Assault blijft naast Sniper Elite het allerbeste sniper spel wat ik heb gespeeld.
    Armed Assault is wel het meest realistisch. Je zal stealth moeten toepassen en de kaart gebruiken om een geschikte sniperspot te vinden. Als je die eenmaal gevonden hebt na het omzeilen van diverse patrouilles en op plaats van bestemming bent aangekomen kan je besluiten om te schieten. Als je op een goede plek ligt zullen vijandige soldaten je niet snel vinden. (ze gaan wel zoeken) Als je je positie hebt verraden zullen ze je proberen te flanken. En 1 shot is ook daadwerkelijk 1 kill. Tenzij je bewust wil verwonden door in been of arm te schieten.
    Je zal bij het schieten rekening moeten houden met het dalen van de kogel. Windrichting en ademhaling.
    Tevens kan je erg makkelijk zelf levels maken. En dus alle mogelijke scenarios naspelen.

Laatst bewerkt: 5 jul 2009
  9. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Ik had het over de eerder genoemde spellen in mijn eigen post ;)

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ah oke :p

11. nookeih

nookeih Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je mij horen zeggen dan dat het snipergames zijn, ik benoem alleen het feit dat wanneer je met een sniper schiet.. dat je aan het snipen bent :')

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    maar dit topic gaat over sniper games, niet een game waar je de sniper kunt kiezen als wapen

13. gamekiller15

gamekiller15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, jongens, maak geen ruzie om mijn topic:eek:

maar alvast bedankt voor alle reacties:thumbs:

armed assult lijkt me wel grof, ben nu op het moment het 2de deel aant spelen, maar kom niet verder na het 6de level ofzo:confused:
    daar moet je 2 gasten oppakken
    als iemand heel toevallig weet hoe je dat doet, wil ik dat heel graag wetenO-)

latarz

Deel Deze Pagina