1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sniper: Ghost Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 16 apr 2010.

1. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is ook niet slecht, maar ik vind de game ongeveer 17 euro waard. Ik ga 'm binnenkort uitspelen op Hard, wat me toch een stuk leukere ervaring lijkt dan telkens naar dat rode puntje op je scope te kijken.

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Patch:

3. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil iemand dit online boosten?

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mocht je niemand kunnen vinden, check dan even dit topic van 360A.

5. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk heb ik liever nederlanders. Niet dat mijn engels nou erg slecht is maar het werkt wat minder geforceerd. Het blijkt dat boosten moet met minimaal 4 man, we zijn in elk geval met zijn 2en op het moment.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja, moet te doen zijn als je wat chille Amerikanen vindt. Ik denk alleen niet dat je hier veel succes zult hebben, ik denk niet dat veel mensen de game hebben. Kijk maar 'ff. Misschien zijn er wel wat Nederlanders te vinden in dat topic met de game.

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Is dit spel nou wel tof na die update? Of blijft dit een mager spel? Ik had hier best goede verwachtingen van namelijk.

8. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Die patch? Ik weet niet of die er al wel is. Ik ga deze game morgen toch maar halen, kijk wel of ik me ermee kan vermaken. De voor mij relevante klachten zitten vooral in de AI op non-sniping momenten, dus hopen maar dat die niet al te veel voorkomen...

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik had er ook goede verwachtingen van, en ik ga hem sowieso nog wel in de vakantie halen omdat ik snipen gewoon altijd vet vind. Maar hij had beter kunnen zijn.

10. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Slechte AI is wel rot, maar de game heeft toch maar een korte singleplayer?
    Dus dan denk ik dat de meeste tijd in de multiplayer gaat zitten, en denk niet dat de andere spelers ook zo dom zijn o.o ;p

11. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    De multiplayer is niet echt je van het, om het zo maar te zeggen ;)

12. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De singleplayer duurt ongeveer 7-8 uur op hard. Op easy..ongeveer een uurtje?
    De multiplayer is wel goed naar mijn mening. Ik heb dit spel gekocht omdat ik kat en muis spelletjes wilde met andere snipers en dat krijg je ook. Iedereen zit te campen in ghilliesuits en daar gaat het ook om, zien of gezien worden. Het heeft zijn charme maar je moet er van houden. Ik ga er maar van uit dat mensen die dit spel kopen ook niet echt gefrustreerd worden als ze campers tegen zich krijgen want dat zit toch wel een beetje in de titel besloten.

dit is de review die ik heb geschreven voor trueachievements : http://www.trueachievements.com/gamereviews.aspx?gameid=2386

(ps, ik zoek nog steeds mensen die willen boosten)

Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  13. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Volgens mij gaat dit gewoon over de pc-versie, maar uit de comments blijkt dat de xbox-patch ook gereleased is :thumbs:

Ga de game zo ophalen :D

14. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Gevalletje te vroeg uitgebracht. Stom, anders zouden de reviews er dus anders uit hebben gezien.

15. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    voeg mij maar toe aan het lijstje.

16. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Prima spel tot nu toe, al had van mij die close combat achterwege mogen blijven.

17. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom nu echt niet verder!
    Als je erachter komt dat je maatje een verrader blijkt te zijn. En je eigenlijk geëxecuteerd hoort te worden. Toch wordt je gered en moet je ongemerkt het kamp binnenkomen maar om een of andere reden lukt mij dit niet. De keren dat ik gespot word lijkt compleet willekeurig.

18. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook het moeilijkste stuk eigenlijk, begin met de mannen boven op de torens. Het zijn er twee. Als je dan vervolgens een klein stukje het heuveltje rechts van je op loopt heb je zicht op 2 mannen die voor de tenten staan. Eentje kijkt min of meer jouw kant op en de ander is aan het telefoneren. Snipe die 2 snel achter elkaar wanneer de ander het niet ziet. Vervolgens richt je, je aandacht op de tent waar je recht tegenaan kijkt van de plek waar je begint. Er staat nu een gozer halfgebukt in een van de raam opening, je kan hem zien in concentration mode. Schakel hem uit
    spring vervolgens naar de rots waar ook een boomstronk op ligt en schiet over de motorkap van de truck door het hoofd van de gozer die je dan als het goed is precies kunt zien. Loop dan door naar de grote doos en kijk er links langs. In de verte ( naast een paal) lopen 2 a 3 vijanden die je een voor een moet executeren. Het maakt niet uit of ze zien dat er mensen neergeschoten worden zolang jij maar dekking zoekt nadat je hebt geschoten en zelf niet volledig ontdekt wordt. Nu moet je heel voorzichtig om de doos hee kruipen en je aandacht richten op de linkse tenten. Er zitten daar nog 2 vijanden tussen, echter kan je besluiten om op dit moment door de tenten aan de rechterzijde van het kamp te kruipen, naar je objective toe. Vermij de tenten aan de linkerkant ten alle tijden. Als je daar in de buurt komt gaat het alarm af, zelfs als er geen vijanden zijn. Loop door naar de brug waar je checkpoint is, zodra je het checkpoint hebt ren je terug en sprint je naar de achterste tent waar nog een collectible ligt die je niet kan pakken zonder dat je de missie laat falen. Het is ook echt een sprint

19. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weer hetzelfde verzoek. Zijn er inmiddels mensen die dit spel hebben en online willen boosten?

20. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik las net de aankondiging van deze game, gaaf, ik vind snipen toch altijd 1 van de mooiste onderdelen in FPSgames. Alleen die junglesetting spreekt me minder aan. Had liever wat meer Westers gehad, steden, afgewisseld met buitengebieden etc. Maar ik begrijp dat de game dus al uit is? in de beginpost staat release voor Q4 2010.

Laatst bewerkt: 5 aug 2010

Deel Deze Pagina