Een 3 bij een recensie http://www.insidegamer.nl/xbox360/sniperghostwarrior/recensies/30929 Is het echt zo erg?
Deze game is in juli uitgekomen volgens mij. Ik heb 'm wel gehad en een paar chapters gespeeld. Was op zich niet veel mis mee, de game was gewoon speelbaar (ik heb 'm gespeeld met een patch - die pas na de reviews beschikbaar is gekomen - en volgens mij heeft die patch wel e.e.a. goedgemaakt). Ik heb 'm wel alweer verpatst, bleef me niet echt boeien.
Ben ik de enige die dit spel nog best leuk vind? In mijn ogen is de multiplayer zelfs beter dan de singleplayer. Ik heb in elke map wel een paar spots waar ik makkelijk scores van 20-0 kan halen. Het is wel enorm veel campen, maar opzich wel leuk voor de afwisseling. De Singleplayer kan mij juist persoonlijk minder boeien. Het zit gewoon niet zo lekker vlot in elkaar, denk je lekker bezig te zijn krijg je weer een cutscene waarmee je vervolgens weer ergens anders spawnt.
Ik ben de enige die dit spel nog speelt. En ben ook de enige die dit spel nog leuk vind ook. De multiplayer dan.. Er komt een DLC aan! Nice! Hiermee kan ik serieus eens richting de top 10 in de multiplayer komen! *) De vraag is natuurlijk, zouden er nieuwe achievements bij zitten?