1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sniper: Ghost Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 16 apr 2010.

1. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    omdat de aarde ronddraait, zal de kogel ook iets afbuigen op lange afstanden. kijk maar naar deze gif : Coriolis gif

heeft niet zoveel met wind te maken geloof ik, dat zal wel eenfactor zijn maar dat is het coriolis effect niet

Laatst bewerkt: 17 apr 2010
  2. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Een sniperwapen haalt nooit het corioliseffect, er is alleen een kleine afwijking bij meer dan 25 mijlen :) maar goed we gaan offtopic:eek:

3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben benieuwd, maar ik hoop wel dat er ook training sessies in zitten zoals je dat echt krijgt in het leger:)

4. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ben erg benieuwd.
    die trailer ziet er wel vet uit

5. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    De screens en het filmpje zien er erg nice uit :b: Wel vind ik in het filmpje het stukje van de kogel een beetje raar uitzien. Ook vind ik het bloed tijdens de hit een beetje lelijk. Maar ze hebben nog genoeg tijd om het spel nice te maken.

De preview heeft me wel heel erg enthousiast gemaakt. Hoop dat die Assault levels waar ze het over hebben, wel wat beter gemaakt worden. Voor de rest, laat maar komen :D

6. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk komt er een demo :)

7. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Woehoeeee snipe game:thumbs:_O_

Ben erg benieuwd naar dit spel :cool:*)

8. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Of mijn berekeningen klopte niet bij een practicum paar jaar geleden bij natuurkunde, maar volgens mij was er bij 1km ook gewoon al zeer kleine afwijking.

Daarnaast wordt het effect alleen groter als je ook met verschillende hoogtes gaat werken. (schieten van of op een berg/wolkenkrabber).

Maar in vergelijking met windvariable zal coriolis niet noemwaardig zijn idd. Daarnaast scheelde het op 1km nog maar tiendes van een cm.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nou ja, tiendes van een centimeter, millimeters dus? Dat is best een verschil waar je rekening mee moet houden (in het echie), denk ik.
    Verwacht overigens niet dat dit spel zó nauwkeurig wordt. Voorgevoel.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Millimeters zijn toch niet echt bepaalde afwijkingen waar je in het echie rekening mee moet houden?

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nou als coriolis een afwijking van millimeters veroorzaakt, denk ik het wel. 8) En stel dat je moet schieten op een bewegend doelwit.

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nja dan wel inderdaad. :9

Maar op een stilstaand target is een paar millimeters het verschil tussen iemand in z'n wenkbrauw of in z'n oog raken. 8)

13. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Whoa deze game ziet er nog best vet uit, had hem helemaal niet gezien. :eek:

Zal wel vet zijn, een spel alleen maar snipen. Of niet?
    Lijkt me saai om een hele 8 uur campaign alleen maar te snipen. :+

14. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Heel veel snipelevels met af en toe een paar assault levels er tussendoor. Hoop dat dit niet al te saai wordt. Er moet genoeg afwisseling inkomen :p

15. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Misschien een sneak level waarin je met je ghilli suit aan een Bom in het hoofdkwartier moet plaatsen en dan later moet laten ontploffen?

16. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Soort cod 4 snipermissie, maar dan (hopelijk) veel beter uitgewerkt:)

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [gt]64843[/gt]

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Mwa, mwa, ziet er niet onaardig uit. Ga het zeker in de gaten houden. Dat slow motion en kleurengebeuren lijkt een beetje arcade.

19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Het ziet er wel echt vet uit. Maar dat de tegenstander rood kleurt is minder. Een spel als dit moet het van het realisme hebben.

Ook zag ik ergens dat ene in zijn been werd geschoten, zou wel erg dom zijn als die dan ook in een keer dood is. Juist bij een spel als dit, moet je toch echt in de hartstreek of hoofd schieten om iemand te killen.

en ik wil een silencer!!:eek:

20. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nadat ie in zn been wordt geschoten valt ie, maar wat daarna gebeurt zie je niet... Logisch dat ie valt:+

Deel Deze Pagina