Heb de demo een kwartiertje gespeeld vannacht en vind 'm er erg mooi uitzien. Het spel is wel erg lastig moet ik zeggen, heb in dat kwartiertje het level wel behoorlijk vaak overnieuw moeten doen doordat ik gepakt werd, je moet erg tactisch lopen om niet gezien te worden.
Ik denk toch maar dat ik 'm ga halen Wat ik alleen niet zo goed snap is waarom je vaak 260 kogels bij je hebt. Ik bedoel, zo veel munitie neemt een echte sniper toch ook niet mee
Te zwaar voor mijn pc Ga hem denk ik ook wel halen alleen niet meteen @ Koenn, boeiend nu heb je teminste geen kogels tekort
Ik hoop wel dat je uit 20 snipers kunt kiezen in dit spel. En dan zelf je scope dr bij uit zoeken en demper etc. Weapon customization dus.
4 sniping rifles: AS50, MSG90, SR25 & SVD Dragunov.. Bron: http://www.sniperghostwarrior.com/ Waar kan je het spel eigenlijk pre-orderen???
Als je de site bekijkt zie je ook dat het niet allemaal om snipen gaat. Er wordt alleen meer nadruk op gelegd
Als je tot nu toe kijkt naar de filmpjes is het enige wat er goed uitziet het snipen, die handgun en throwing knife shit ziet er niet uit. Dan ga ik ze nog liever allemaal van 3 meter quick scopen. Oftewel het draait in ieder geval voor mij wel allemaal om de snipers en als er dan maar 4 zijn, is dat toch zeker een zware tegenvaller. Zelfs MW2 heeft wel 4 snipers....
Ja maar je sniped niet alleen maar, je hebt ook andere soorten missies enzo, alleen het belangrijkste gedeelte van het spel is snipen. Teminste, zo lijkt mij het spel in elkaar te zitten