Sniper: Ghost Warrior gozer, dat is de naam van deze demo Echt zodra ik begin en ik loop gewoon onder die wacht-toren door, spot iemand mij gelijk en het is meteen hommeles. Dus dat hele stuk kruip ik door de struiken maar zodra ik ook maar een beetje buiten de struiken lig zie ik het balkje alweer vol beginnen te lopen en dan vrij gauw zien ze je volledig.
Pfff, wat een tegenvaller dit spel. AI is echt te wazig, spotten je soms van kilometers afstand en zien je soms niet van een meter dichtbij. Graphics zijn wel ok, maar er is gewoon niks bijzonders aan dit spel. Enige wat goed is uitgewerkt is het snipen, maar verder weinig boeiends.
http://games.tiscali.cz/reviews/sniper-ghost-warrior-mega-recenze/ Success met lezen maar het krijgt een 8.
Omdat het niet op hun site staat aangegeven en tot nu toe ik alleen hoor over Gamemania die het verkoopt. Dus als iemand dat kan bevestigen aub.
2/10 is wel erg laag.. Ik wacht wel op wat videoreviews van o.a Gametrailers. Want ik wilde hem eigenlijk wel gaan aanschaffen.
Van IGN krijgt het een 5, toch niet de minst betrouwbare site.. Ik had goede hoop, maar ik haak toch maar af helaas.
City Interactive heeft dan ook nog nooit een goed spel uitgebracht. Jammer, want in de trailer leek dit spel niet eens zo heel slecht.