Agree, wat mij betreft blijft het bij sniper lobbies. Search & destroy lijkt mij wel wat om met 18 xbwerss te doen.
Met 12 mensen kan je toch ook gewoon public 6 vs 6 spelen? Hebben jullie het dan wel over Sniper-only S&D? Welke max vinden jullie, vind eigenlijk 8 zelf al teveel? Welke maps, Terminal heeft ontzettende kutte spawn plekken, net zoals veel andere mappen.? Deathstreak: Copycat a.u.b Sniper: Intervention (zonder terminal, HBS etc) FMJ is toegestaan Ik wil trouwens straks wel gewoon S&D spelen tegen elkaar (dus niet sniper-only) 6 vs 6 ofzo.
8 max is wel goed. Game mode maakt mij niet uit als het maar Sniper Only is. Zegtie Death Streak copycat terwijl je iets van 10 Final Stand kills maakte.
Sniper only search and destroy lijkt me juist vet. En spawnplekken, ach boeien, iedereen heeft daar last van toch?
12 spelers voelt bij mij wel als een max, heb liever 8 bij FFA, anders worden de maps toch echt te klein imo. Als maps Sub-Base, Highrise, Terminal (ondanks de spawns is dat gewoon de vetste map imo *)), Quarry, Favela en Afghan.
Wist ik veel wat de regels waren en dat was de enigste sniper class die ik nog had, potje daarna had ik ook veranderd Ik dacht ook dat je geen secondary weapon mocht gebruiken maar daar was jij ook aardig goed in Misschien ff alle regels neerzetten? En misschien de zelfde perks allemaal? Zet mij er iig maar bij de lijst
Invite iemand mij maar een keer, geen zin om te hosten. Word gek van FIFA, aaaaaah //Edit Ok, ik doe het wel weer! Wie mee wilt doen nu even joinen.