dat zou ik ook denken, en degene zonder plug wil dan weer van een ander een plug kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen,die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen, die vervolgens weer van een ander een plug wil kopen... En toen dacht microsoft: "laten we die pluggen maar eens appart gaan verkopen, misschien is dat wel handig voor de mensen die geen plug hebben en die dus van iemand anders een plug moeten kopen, die vervolgens weer van iemand anders een plug willen kopen, die vervolgens weer van iemand anders een plug willen kopen, die vervolgens weer van iemand anders een plug willen kopen, die vervolgens....................."
wow maar het moraal van dit verhaal is dat microsoft gewoon losse onderdelen moet verkopen. zou wel fucking handig zijn. andere oplossing je koopt met z'n 2en een nieuwe controler . de één houdt de controler de ander het plugje *) ik wil mijn plugje BTW. nog niet kwijt want mijn controler doet het nog al is ie er wel serieus erg aan toen ... zal vanmiddag ff kijke of ik er een foto van op het internet kan krijgen.
Je kan je post ook bewerken zodat je niet 3 posts onderelkaar moet doen Venom... Ik denk overigens niet dat ze los verkrijgbaar zijn, dus dat wordt of van iemand anders kopen of een nieuwe controller. Met deze knop kan je bewerken venom:
oke sorry voor de late reactie. het snoertje is te koop in media markt .. ik weet niet of dat overal is maar zoiezo in almere
wow, da ding is dr wel heel erg slecht aan toe. Heb je nog een andere controller? Anders kan je waarschijnlijk vandaag of morgen nietmeer gamen
Nou, dat doe ik dus wel.Zal hem vanaf nu maar anders opbergen. En JKI, als je een nieuwe wil kopen ipv reparatie, hou er dan wel rekening mee dat er volgens mij geen grote XBOX controllers meer verkocht worden (CENSUUR). Of weet iemand waar je die nog wel kan halen, want mijn XBOX controllers hebben FIFA 2003 niet overleeft.
nope dat niet, ik zal deze week nog wel even gaan checken hoe duur dat nou pcies is. je hoort nog van me.
ik berg ze wél altijd zo op, alleen wind ik het eerste stukje nooit strak om de controller heen, zo gaatie niet kapot.