Binnekort 32 offtopic: Resevoir Dogs! Anyway; leuke poging van Sony om Live naar beneden te halen dus. Agja.
Nee, hoor! Er zijn totaal wereldwijd 100 miljoen PS1's verkocht. En er zijn wereldwijd 70 miljoen PS2's verkocht. Kijk hier maar: http://www.dgs-online.nl/news_display.asp?id=13889
Wat ik ervan vindt, nou kan Sony wel zo opscheppen, maar wat is er nou knapper: 1. enorm veel PS2 gamers 2. 1 miljoen Live gamers ( die 60 Euro dokken ) Ik vindt persoonlijk dat Microsoft alle roem moet krijgen, zij hebben maarliefst 1 miljoen members, die allemaal hun CC gegevens invoeren, die vertrouwen hebben in Microsoft. Bij de PS2 is het vaak zo dat je cheaters heb, miljarden glitches, disconnections en er wordt niks aan gedaan. Lekkere K*T service van Sony.
Wat er knapper is? 1) 1 miljoen Live gamers, die 60 euro betalen of 2) 70 miljoen PS2 gamers, die van 200 tot 521 euro (was toen 1149 gulden) hebben betaald voor een PS2. Het laatste denk ik he.
Das iets anders, dat gaat niet over het vertrouwen in de live service. je vergelijkt 1 miljoen live gamers met 70 miljoen ps2 verkopen..
Dat is toch niet echt verassend te noemen. Wel leuk dat iedereen zowat gelijk in de verdediging van de xbox gaat. Het gaat uiteindelijk toch om de plezier die je beleeft aan de games online of offline. Wat maken die cijfers nou uit terwijl je lekker je games zit te spelen.
En wat doet Murdock dan? Idd, precies hetzelfde. Hij vergelijkt ook Live gamers met de PS2 verkopen. Alleen met hem ben je dan wel eens en tegen mij zeg je dat je het niet kan vergelijken Terwijl we allebei hetzelfde zeggen, alleen bedoelt hij het positief over de xbox en ik negatief. Klopt niet helemaal he.
wat zal ons het uitmaken, wij zijn gelukkig met onze xbox/live!, hun met hun ps2. ieder zijn ding zolang ik maar halo 2 online kan spelen
Well, apart from Major Nelsons reaction, is dit redelijk verdedigbaar, vanuit Xbox oogpunt. Sony heeft slechts een handjevol aardige online games, waar Xbox meer een breed spectrum aan kwalitatief goede Xbox Live games heeft, maar slechts minder Xbox in de wereld heeft dan Sony (uiteraard daar volledige credits voor Sony). Maar om nu een pers bericht uit te geven over dat verschil... Nouja, het werkt, zo te zien.