1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

SOCOM 3 makers bekritiseren Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door harry potter, 5 jun 2005.

1. JeePee

JeePee Guest

Sony werkt gewoon mee aan Socom hoor ;)
    Maar waarom zeggen ze dit.....gaat Socom III iets raars uithalen ofzo. Anders zouden ze dit toch nooit doen. Socom is altijd al de beste online game op de PS2 geweest, en nu Socom III ookal met 32 man te spelen is, en met levels die 5x groter zijn dan Socom I, zullen ze misschien iets uit gaan halen. Who will tell. Ik heb ook van een vriend gehoord (via de Headset, jaja, die werkt ook goed bij PS2 *) ) dat met hoe minder mensen je speelt, hoe kleiner de levels worden. Misschien dat ze daarom dit zeggen....

2. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live is vele malen beter dan het online gedeelte van de PS2... Ten eerste heb je veel meer gesodemieter met online te komen met die PS2 netwerkadapter... Ik speel games via een router en ik moest die PS2 netwerkadapter helemaal handmatig operationeel maken... De PS2 "denkt" niet automatisch, de Xbox wel... Die zoekt de juiste instellingen voor je, zodat er geen of weinig problemen volgen... Ik zeg niet dat niemand problemen kan ondervinden, maar ik spreek voor mezelf...

Ik heb SOCOM en SOCOM II online gespeeld met een clan, en ik moet zeggen dat het best vrij aardig was, alleen zijn de graphics niet om naar huis te schrijven en treedt er veel LAG op tijdens de online gameplay... Ik ben er zelfs helemaal mee gekapt, omdat het gewoon niet zo lekker speelt... Als ik HALO 2 online speel via Xbox Live, ervaar ik bijvoorbeeld geen enkel probleem en het ziet er grafisch superieur uit... Op zich zijn de SOCOM games best goed, maar niet om online te spelen met 8 vs 8 spelers want de online service van Sony kan het gewoon allemaal niet aan... Dus de kritiek van Zipper Interactive op het Xbox Live netwerk is gewoon bullshit... Ik ben er van overtuigd dat SOCOM via XBox Live veel beter zou spelen... Hierboven wordt ook gezegd dat de online mogelijkheden uit Gran Turismo 4 zijn gesloopt vanwege de slechte performance, dat geldt tevens voor de online variant van Ace Combat 5 - Squadron Leader... Stuk voor stuk prima games, maar niet geschikt voor het belabberde online gedeelte wat Sony ons biedt, helaas... Hopelijk wordt dit stukken verbeterd met de komst van de PS3... Ze moeten wel, anders prijzen ze zichzelf uit de markt en dat zou erg dom zijn... :D

3. JeePee

JeePee Guest

ten 1ste: ik heb 0 problemen gehad met het instaleren van m'n netwerk adapter (en ja, ik maak gebruik van een router)

ten 2de: Er is helemaal geen lag. Waarom zegt iedereen dat. Neem eens een betere verbinding. Zoals ik al zei: 9 Van de 10 potjes zijn lagloos. En dat GT4 geen online heeft......god zij dank.....gelukkig is de singleplayer nu suprieur. Kijk maar eens bij Forza. Offline is die echt niet beter dan GT4 (imo) en dat komt mede door de online mode

Laatst bewerkt door een moderator: 5 jun 2005
  4. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn voor je dat je geen problemen hebt gehad met die kutnetwerkadapter van Sony, ik wel...

Er is helemaal geen LAG??? Dan speel je SOCOM zeker in je eentje... Wat een baggerput is SOCOM online... Om te janken gewoon... En wat de verbinding betreft: ik heb de allersnelste breedbandverbinding van Wanadoo en het spelen van SOCOM games is nog steeds kut... En ga nou niet zeggen dat het aan de prestaties ligt van Wanadoo enz. want ik ervaar geen enkel probleem met Xbox Live en dat kan ik dus van PS2 online niet zeggen... Het is gewoon een slechte beurt van Sony en het netwerk heeft een SLECHTE performance...

5. JeePee

JeePee Guest

Waarom heb ik dit dan COMPLEET niet. Als je me niet gelooft film ik het wel een keer. Dan kan je het zelf aanschouwen.

6. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox live

JPRaceGamer Dan heb je hebt zeker zoon supersnelle Internet verbinding
    Zoo een van 8 mb die 80+ euro per maand kost zeker. Gek dat zoo veel mensen
    Last hebben van lag en dat jij de enige schijnt tezijn die dat niet heeft.
    Hoe snel is je verbinding dan dat wil ik wel eens weten

7. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    xbox live

GothicRulez je moet eens lezen wat er op http://www.ownage.nl/news/6996/
    Staat. daar staat toch heel duidelijk. Een harddisk is essentieel om Final Fantasy XI te kunnen spelen. Dus wat ik heb gezegt klopt het gaat hier namelijk over de ps3 versie van Final Fantasy XI het is niet zeker of die daar op word uitgebracht
    Om dat die niet standaard een HD heeft. En het klopt op de ps2 is die al een tijdje uit.

Laatst bewerkt: 5 jun 2005
  8. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    uhm ik heb het zelf vaak zat geused hoor. En de games waren niet bepaalt lagloos :) hahaha en die downloads stellen helemaal niks voor. Moet je zelf een HD geen kopen :confused::confused: wtf En owja clans had iemand het over. zo wel EEN!!! heel spel die clans ondersteunt :)

9. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    Op een filmpje van de E3 zat er pas nog een afgevaardigde van Sony te vertellen dan PS2 Online zoveel beter was dan Xbox Live omdat ze geen breedband-eisen stelden, dat ook mensen met een analoge verbinding fijn mee konden spelen. Zoals al gezegd is laggen veel spellen als de tering op PS2 Online, maar het was wel grappig te horen hoe een nadeel als voordeel werd gepresenteerd.

10. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    laat die mensen van PS2 maar praten (alles is toch niet waar, zelfs dat PS3 beter zal zijn dan XBOX 360, ze zijn allemaal gewoon jaloers) .
    XBOX LIVE is toch lekker veel veel beter en dat is de waarheid ;)

11. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dan niet zo'n heel snelle verbinding, maar ik vind dat voor Halo toch best wel dedicated servers mogen worden gebruikt voor Big Team Battle.
    Daar is zo vaak veel lag, zelfs bij een vriend van mij, die wel een hoge upload heeft. Big Team Battle vind ik eigenlijk wel het leukste, alleen jammer van de lag.

Sony stelt geen breedbandeisen. Nou leuk, zit je daar met je analoge modempje waarmee je bij PC games alleen 1 vs 1 kan doen, met geluk 2 vs 2, je betaald per seconde dat je gamed en er treed heel veel lag op. Nou, sony, dat is echt voordeel, geen breedbandeisen _0/

12. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Die breedbandeisen zouden van mij bij xbox live ook wel een tikkie hoger mogen hoor.

13. JeePee

JeePee Guest

Zo ongeveer wel. Weet ik niet precies, maar dat is ongeveer wat wij er voor betalen.

Ennuh, clansupport: Socom I, Socom II en Killzone (dat zijn er al 3 O-) ) En binnenkort Socom III

14. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    xbox live

Ik heb @home breedband en dat kost 47.95 per maand.
    De snelheid is nu 4000 en in juli word dat naar 5000 verhoogt
    Voor de zelfde prijs. 80 euro per maand vind ik veel teveel.
    Ik zou wel gek zijn om zooveel te betalen. Ik vind @home redelijk goed
    Koop en zeer snel. En ik heb ook nog nooit problemen gehad bij @home
    Met xbox live het werkt heel goed geen lag of andere ongemakken.

15. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    xbox live

JPRaceGamer dat de disc vastloopt heeft niks met playonline
    Te maken. dan is of wel de disc vuil of er is een probleem met de lazer
    Van de ps2. hoe lang heb je die ps2 al als ik vragen mag heb je die al
    Vanaf de lanceerdatum. Want ik heb eens gehoord dat bij zoo wel de xbox
    Als bij de ps2 veel problemen zijn geweest met de lezeres in het begin bij die
    Eerste versies dan.

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    toch vind ik altijd nog maar 1 ding vreemd aan xbox live! dat het altijd zo traag is moet jee enm snaar je vriendenlijst gaan hoe lang duurt het dan niet voor dat die lijst er staat? of ligt dat alleen hier .. verder vind ik xbox live oke!

17. JeePee

JeePee Guest

Ik heb me PS2 al zo'n 2.5 jaar. Heeft niks met de lens of disc te maken. Central Station laad gewoon heel sloom, en als je dan iets indrukt terwijl hij nog laadt, loopt hij vast. Zwaar kut. Maargoed. Die disc heb ik toch niet meer nodig (is eigenlijk alleen om je aan te melden)

Deel Deze Pagina