1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Socom I/ii ???

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door DCS_okkies666, 2 feb 2004.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben het volkomen met MisTicMac eens ... komt wel vaker voor ;) .... maar tja ieder zijn console. Ik vind persoonlijk de Xbox Live functionalitieten leuker dan de optie bij de PS2 .... je bent op Xbox Live een persoon en bij de PS2 heb ik het gevoel dat je een nummer bent en niet uniek. Gt4 en PGR2 boeien me beide niet.... maar ik vind de graphics van PGR2 pesoonljk mooier ....maar dat is ook een appel met een peer vergelijken ... omdat het om twee verschillende spellen gaat op 2 verschillende systemen.

Ik heb echter splinter cell op de xbox gespeelt en splinter cell op de ps2 .... en dan zie je wel degelijk verschil in consoleen mogelijkheden ... Ik ben benieuwd of de nieuwe splinter cell dezelfde verschillen zal hebben

2. DCS_okkies666

DCS_okkies666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    live is gewoon 10 beter dan ps2 online
    graphics zuigen idd maar das niet erg en is stevig opgepoets in socom 2
    splinter cell hmmz gaak is doewn slpinter hebbik op ps2 is kijken op xbox

3. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    @DCS_okkies666

Als ik het goed begrijp uit je reacties dan is socom het enige goede ps2 onlijn spel? Enne hebben alle beta testers van ps2 online gt4 al? (Ik heb ook een ps2 met online zooi alleen ik gebruik hem al een tijdje niet meer omdat er volgens mij geen goede online spellen voor zijn. Dus ik wacht denk ik gewoon tot gt4 er is, hopen dat ik me pincode dan niet kwijt ben 8) )

Laatst bewerkt: 2 feb 2004
  4. DCS_okkies666

Leuk Bevonden:
    0
    NE EIK BEN DENK ENIGE MIRC IS FANTASTISCH :d

SSX3 EN TH ZIJN GOED OWJA VERGAT KILLZONE HELEMAAL DIE GAME GAAT SOCOM VET OWNEN VAN NERDERLANDS BODEM OFCOURSE!

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    IGN heeft ooit een head to head gedaan van Splinter Cell

op het onderstaande plaatje zie je al enig verschil (de besturing van de PS2 was soms iets logischer... maar de graphics zijn op de xbox beter)

6. DCS_okkies666

Leuk Bevonden:
    0
    JE LIJKT WEL SLANKER OP PS2 MAAR THATS THA SHIT :d

NEE MAAR ULTIME CONSOLE IS SNELHEID EN UPGRADE BAAR VAN PC LIVE ONDERSTEUNING VAN XBOX
    EN CONTROLLER VAN PS2
    en nix van nintendo :p
    NEE LAAD SNELHEID IS WEL RELAX

,OET ZEGGEN gc VINNIK BEST ERUIT ZIEN :confused:

Laatst bewerkt: 2 feb 2004
  7. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DCS kun je ons nou een precies duidelijk maken wat je met deze draad wil. Je spreekt je tegen je laat je uit over games die er nog niet zijn verklaar. Wat wil je bereiken.

8. DCS_okkies666

Leuk Bevonden:
    0
    NIX BEN WAT SHIT AAN VERZAMELEN VOOR WEBSEIT OP SGOOL :d
    BEN EIGENLIJK AL KLAAR MEE :d MAAR IS WEL LEUK (DCS IS CLAN TAG )

/Mod 2e Maal. Graag normaal Nederlands schrijven en niet je caps lock aan laten staan aub. Graag houden wij het forum leesbaar. Lees ook de [faq]faq[/faq] - Cole Trickle

9. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    *Offtopic*
    We kunnen je reactie ook lezen als CAPSLOCK uitstaat :)
    *Offtopic*

10. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat ze deze draad dan maar sluiten

11. DCS_okkies666

Leuk Bevonden:
    0
    sorry moddie khad je warnin niet gesien

12. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt na tien breezers kan ik nog niet lezen wat er staat niet dat mijn taalgebruik supper is maar dit kan ik soms echt niet ontcijferen.

13. DCS_okkies666

Leuk Bevonden:
    0
    whahahaha sorry das okkies taal :D

staat sorry moderator ik had de warnings niet gezien

14. DCS_okkies666

Leuk Bevonden:
    0
    heej kheb ffies n vraagie he
    is eigenlijk mogelijk om bij CS funmaps te gebruiken zoals bij pc?
    (geen id hoe je die dan zou maken/uploaden

15. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is niet mogelijk omdat valve of de mensen bij xbox de maps beschikbaar moeten maken via het live netwerk. Dus het zou moglijk zijn en nee het is nog niet gebeurd.

16. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind deze thread een beetje onzinnig, zoals algemeen bekend volgens mij is socum een middelmatig spel en verkoopt alleen zo goed omdat het het enige spel is dat PS2 online kan.
    Over dat online kan ik ook kort zijn, dat haalt het kwa gameplay,interface en alle andere aspecten die ik kan bedenken niet bij Xbox-Live.

17. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ten eerste wil even zeggen dat ik mensen zoals die Okkie hier behoorlijk laag heb zitten.
    Hij praat zoals een Breezuhhhhhh sletjuhhhhh,heeft totaal geen goede argumenten(en ik heb alles gelezen hoor),en eigenlijk krijg ik gewoon een beetje kotsneigingen als ik alleen zijn forumnaam al zie.

Maargoed,je had het over Socom 1 en 2.

Ik heb deel 1 een tijd gehad,en ook online gespeeld.
    Nu heb ik alle console's weleens gehad,en vind ik persoonlijk de joystick van de ps2 1 van de beste waarop ik ooit heb gespeeld.

Nu heeft de Ps2 een relaxte joystick,maar dit wil nog niet zeggen dat dit optimaal gebruikt wordt.

Bij Socom vind ik controles echt gewoon bagger,en dit verziekt voor mij al een deel van de game.

De gameplay van Socom 1 vind ik eigenlijk veel telangzaam.
    Denk eraan dat ik met veel plezier snelle shooters als Wolfenstein en Unreal speel,en ik dus op dat vlak ook gewoon van vlotte games houdt.

Over de graphix hoef ik eigenlijk al helemaal niks tezeggen denk ik.Tuurlijk maken de graphix geen goede game,maar het voegt zeker wel iets bij aan het totaal plaatje van een game toch?

Het online gebreuren van Sony,vind ik maar 1 ding:

Traag!

Echt alles op Sony online duurt lang.
    Het inloggen per game duurt lang,het joinen van een spel duurt lang,het bekijken van Central Station duurt lang en ga zo maar door.

Ook dit is bij Socom online het geval.
    Je kan niet zien hoever een game bezig is..
    Je kan niet zien in welke game er een MIC wordt gebruikt...
    Het duurt lang voordat je ingelogt bent...
    Dat beeldschermtoetsenbord is in 1 woord kut....

enz enz enz

Mijn mening over Socom is dus hetvolgende:

Als Sony vindt dat Socom het beste online spel op de Ps2 is,dan zie ik de toekomst niet al tebest in voor Sony.(Online dan)

Ik speel met alle plezier de meeste offline games op mijn Ps2,maar ik wacht met het online gaan tot Gran turismo 4.

Als het tegen die tijd nog niet verbeterd is,gooi ik die netwerk adapter uit mn raam,en blijf ik hierbij op mn Xbox.

Greetz Angelo

18. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Persoonlijk vind ik socom erg gaaf,ik ga het niet vergelijken met grafix van xbox maar het ziet er toch grappig uit, de gameplay is ook erg verslavend.
    Jammergenoeg is het ps2 network niet zo uitgebreid als het live gebeuren wat me erg stoort, nu helemaal omdat ik live heb, je kan bijv, niet ff een vriend gaan zoeken in een game, erg iri.
    En ff over PGR2, gt4 PGR2 owne, nou d8 het niet, kwa grafix althans want kwa gameplay moet je ze niet met elkaar vergelijken, vergelijk gt4 met sega gt. En gt4 ownt die wel zwaar, verder hoop ik dat gt4 net zoon goede ps2-live ondersteuning krijgt als PGR2 want daar vermaak ik mu nu nog mee, maar please houd op met GT4 ownt da shit, want PGR2 is ook een erg goede racegame en vind ik realistischer rijden dan de demoversie van GT4 sommige auto's althans. GT4 wordt wel vet maar vergelijk ze gewoon niet met elkaar ok.
    Die demoversie is btw erg goed, en mooier dan ik had gedacht maar kan bij lange na nog niet tippen aan PGR2 of rallisport challnge 2 grafix.
    Ook vind ik dat het ps 2 network veel te weinig goede spellen heeft, daar heeft xbox live minder last van, verder vind ik allebei de console erg leuk alhoewel ik tegenwoordig meer xbox titels koop als het multiplatvorms zijn omdat dan de grafix vele male beter zijn, zo heb ik bijv. gew8 op pop sot totdat hij op de xbox komt(al besteld btw)

19. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    sorry, echt niet hetmeest gespeelde online console game hoor!!! dat is rainbow six 3 nog altijd. jammer dan

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat mensen serieus ingaan op deze thread..
    Hij zegt het in de eerste thread eigenlijk al, hij is een beta-tester. Als die beta-testers allemaal op zijn niveau zitten, kan sony fluiten naar een goede game.

En kom op zeg, meest gespeelde online console spel? Is dat je argument nou dat het een goede game is?
    Dan zou het toch ook wel dit jaar op de WCG worden gespeelt mag ik aannemen..

Deel Deze Pagina