1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sof2: Kom je niet verder?

Discussie in 'Algemeen' gestart door HeadcollectorNL, 28 jun 2003.

1. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zit je daar ook ergens dan?

2. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kwam ook niet verder, heb alles geprobeerd maar kwam niet verder :'-( en toen heb ik maar een cheat gebruikt.

3. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oke ik heb nu ook die cheat gebruikt. Maar heb jij toen heel het Russia level overgeslagen of alleen dat Train Depot deel? Want ik heb alleen dat Train Depot overgeslagen, zit nu bij Train Bridge en ik zit alweer vast 8) . Ik ben over de brug gegaan en nu zit ik bij een paar gebouwen, een van die gebouwen heeft een machinegun. Waar moet ik nu naartoe?

4. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet ook niet hoe je er verder moet komen, ik heb het laatste stukje van het spel niet helemaal uitgespeeld, speel nu meestal alleen live.

5. Kill clean

Kill clean Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shietbaan

lukt niet

Ik ben aardig ver in het spel en moet me melden bij Headqauters.

Eerst krijg ik een nieuw wapen dat ik moet uittesten op de Firing Range. Alles lukt behalve DE LAATSTE. Het lukt me niet om de granaat achter het muurtje te schieten.

Ook niet met Range + en Range -. Wie kan me vertellen hoe ik dit moet doen.

Dat ik vast kom in een level daar kan ik meeleven maar NIET op een stomme schietbaan@!!!!!!!

Deel Deze Pagina