sof2grafix

Discussie in 'Algemeen' gestart door scarecrow, 2 jun 2003.

1. kontkommer

kontkommer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha! das de grootste grap die ik ooit gehoord heb...
    een xbox mag dan de kwachtigste spelcomputer zijn op dit moment.. hij valt echt compleet in het niets als je hem vergelijkt met een highend pc van dit moment.. en dan bedoel ik echt helemaal in het niets...
    mensen die sof2 op de pc spelen zullen zwaar teleurgesteld zijn met de graphix van de xbox versie en datzelfde geldt voor rtcw..

Laatst bewerkt: 22 jun 2003
  2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ach ja, LB! De één zegt dit de ander dat en de makers weer iets anders.

Daarnaast smaken verschillen gewoon. Ik vind de graphs prima. Het hoeft van mij niet super te zijn.

3. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zijn de graphics op de x-box wel iets minder (hoewel ik dit betwijfel) dan de PC.
    De x-box kost ongeveer het zelfde als een aardige videokaart en dan heb je alleen nog maar een videokaart zonder pc dus.
    En dan nog maar te zwijgen van de patches die je moet downloaden omdat, je videokaart het spel vast laat loopt om een of andere reden.

Ik heb Splinter Cell en Halo (is geloof ik nog niet uit op de PC) alleen op de x-box gespeelt er die zagen er erg mooi uit. Misschien heeft iemand die SC op de x-box en PC heeft gespeelt die kan vertellen welke versie er beter is.
    Aan deze discussie zal wel nooit een eind komen wat beter is.

Een minpunt van de console is dat de games zijn 20 € duurder zijn.
    Ik vind de gameplay trouwens belangrijker dan de graphics

Ps Het is wel toevallig dat SOF en RTCW “gepoort” zijn (en deze volgens jouw er minder uitzien op de x-box dan de PC)
    Halo en Splinter Cell zien er grafisch mooier uit omdat ze in eerste instantie voor de x-box gemaakt zijn.

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Laat ik er dan ook maar wat erover tikken:

uiteraard heeft de PC de beste hardware. Kijk naar Counterstrike, zal voor de PC er beter uitzien. Dit wordt ook bevestigd door de makers.

SOF2 was al lange tijd uit voor de pc. In de tussentijd is er veel veranderd. De makers geven ook aan dat ze het spel opnieuw ontwikkeld hebben voor de XboX. Ze geven zelfs aan dat de XboX versie vele malen beter is. Dit komt omdat de SOF2 pc-versie al een stuk ouder is.

cya

5. kontkommer

kontkommer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of ik nu heel hard moet gaan lachen of heel hard moet gaan huilen..

6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    :confused:

Denk er maar rustig over na. Je hebt alle tijd.

7. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jouw was (gelukkig is dat niet zo) zal en huilen en lachen
    of het om je kinderachtig gedraag je bent nieuw en moet dus nog veel leren hoe je moet gedragen op de site !!!!!!!!!

Het is leuk om met mensen van gedachte te wisselen maar jij kan of wil dit waarschijnlijk niet.

Als je wat wil melden doe het dan serieus of ga ergens anders lopen vervelen !!!!!!!!

8. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Amen!!!_O_ _O_

9. kontkommer

kontkommer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat loop je nou te zeuren, waar bemoei je je mee en wat loop je me nou persoonlijk aan te vallen?
    wie is hier nou diegene die niet normaal kan discussieren?
    je bent wel een beetje een hypocrietje heh?
    denk je meer rechten te hebben dan ik omdat je wat langer op dit board zit? het is weer de oude vertrouwde "newbies moeten hun smoel houden" mentaliteit heh?
    dat mijn discussietechniek je niet aanstaat is jouw probleem..

10. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    wooooo, kalm aan boys and girls!!! iedereen heeft wel een mening, en dan kun je niemand kwalijk nemen. De een heeft een Xbox de andere een cube, maar hier hebben de meeste wel een Xbox + een Pc. Meningen over grafische kwaliteit zijn er altijd wel, en als je grafische power wil moet je bij een PC ff wat muntjes neerleggen, dan krijg je ook wel wat, maar een ding blijft altijd bestaan ongeacht welk platform, en dat is dat ze allemaal wel een x aantal games hebben die erg aanslaan, en ook een hele hoop die ze zo de prullenbak in kunnen mikken!! Zoals ik al eerder zei, geef mij maar een game die wat minder grafisch is dan, maar die super is qua gameplay...controls etc etc, dan ben ik een heel tevreden mens, en tevreden met de X-box ben ik zeker, en de Pc is ook niet verkeerd op zijn tijd!!
    So cut the crap and game on.......remember...life is short

11. kontkommer

kontkommer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    i agree gameplay is waar het allemaal omdraait.. maar dan kunnen we weer een andere discussie starten: zijn fps games te spelen met een gamepad/joysticks of is muis + toetsenbord de enige manier...
    (;

12. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, dat is idd een probleem in sommige gevallen, zeker als je gewend bent om games te spelen op de pc, ikzelf gebruik altijd toetsenbord/muis, en ik moet zeggen bij RTCW, en HALO was de conversion naar een controller goed gedaan, dus waarom niet gewoon dezelfde controller setup gebruiken in alle toekomstige FPS games, als het werkt dan is het goed toch!!!

Greetz

13. CyBeRDuDe

CyBeRDuDe X-BoX FrEaK

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

Ik heb hem indmiddels al :+
    Als jullie het over Soldier Of Fortune 2 : Double Helix hebben dan uiteraard :
    }:]

Tja wat kan ik erover kan zeggen is het volgende ... ik speelde vroeger ( voordat ) ik de X-Box had redelijk veel op mijn pc en had dus in die tijd SOF (1) gehad. Ik kan je vertellen dat ik de graphics niet tegen vindt vallen maar dat is persoonlijk ik vindt het wel een mooie en vette game ... misschien komt dat omdat ik ook al gek was van SOF (1) op de pc O-)

M.V.G.,

CyBeRduDe

Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  14. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic

Ik heb niet meer recht als jouw maar het is misschien de manier waarop op jij dingen schrijft.
    Als je het niet eens ben met iemand moet je dat onderbouwen en geen loze dingen roepen.
    Zo van ik weet nu niet of ik moet huilen of lachen .........

Graag weer na ontopic

Laatst bewerkt: 23 jun 2003
  15. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Nice way Cyberdude, ik heb hem besteld, is nog onderweg hier naar toe, en ik denk dat ik hem ook wel gaaf zal vinden, uiteindelijk moet je het zelf zien en spelen om een oordeel te vellen, zoals ik al eerder melde, zijn reviews handig als leidraad om te beslissen om een game aan te schaffen, maar uiteindelijk zal de gamer over deze game (en andere) zelf een oordeel moeten geven!!!

Hoop er nog wat meer over te horen van Jou!

Greetz

16. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteren besteld bij gcshop hoop hem morgen binnente krijgen jullie hoort wel wat ik er van vind

17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Mijn versie wacht nog steeds braafjes thuis op mij. Morgenavond kom ik te laat thuis. Zal wel woensdagavond worden, dat ik hem voor het eerst laat spinnen in mijn XboX.

18. Kamaya

Kamaya Painter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik liep gister door de stad, en dacht: SOF2 die ga ik kopen!

Vroeger SOF1 op de PC gespeeld, en was er helemaal verslaafd aan.

Stop SOF2 in m'n boxie, en denk: G@DVerD%MME wat een slechte graphics, gameplay werkt ook voor geen meter.
    SOF1 is op mijn PC(ondertussen al een graafmachine van 4 jaar oud) nog 100.000 keer vetter dan SOF2 op de x-box!

Nu moet ik dus weer terug de stad in om t spel te ruilen, en daar baal ik van!
    Weet dus niet welk spel ik nu moet gaan uitzoeken. Ik zal wel weer met n lading dvd's thuis komen.

ACTIVISION BEDANKT!!!!

19. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sinds kort SOF II en ik moet zegge dat de graphics niet echt goed zijn maar, daar hebben wel meer games last van zoals; MOH frontline, Enter The Matrix ( viel zwaar tegen voor z’n nieuwe game) en het zullen er vast wel meer zijn.

Ik vind de besturing erg fijn spelen ook het “saven” werkt zeer prettig en makkelijk.
    De AI is op zich niet slecht maar had beter gekund. De handgranaten die gooien zijn meestal raak vooral als je in een wacht toren staat. ( met alle gevolg van dien )

Vooral de wapen OICW (soort snippergeweer met een target zoeker) zeker makkelijk in het donker is erg cool .De rest van de wapens zijn een beetje standaard.
    Met sommige wapens kan je ledenmaten afschieten.
    De fosfor handgranaat is erg leuk om je vijand pijn te doen.

De game is erg leuk om te spelen en boeit tot nu toe ben nu ongeveer in Rusland (of zoiets) bij het treinen complex.

De “Random Mission Generator” is erg leuk het zijn een soort korte levels waarin, je zelf de omgeving en omstandigheden kan kiezen eventueel met tijdslimiet.

Kortom SOF II is een hele aardige game met veel levels ( iets van 55 )
    De graphics zijn matig maar, desondanks vind ik het kopen waard.
    Ik heb helaas geen X-box live® dus hier kan ik niet overoordelen.

20. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, helemaal me eens, Grafish en Sound hadden beter gekund, maar de rest speelt wel lekker. Wat betreft Xbox Life, kun je het beste voor Optimatch kiezen, als je alles hebt ingevuld, dan klik je op search, en het duurt even, maar dan komen de servers binnen, en het spellt heel erg leuk op life vind ik, zeker Capture the Flag, Ja ik kan wel zeggen dat ik deze game wel in de collectie thuis vindt horen, het moet ook een beetje in het gerne vallen wat je graag speelt!!!!
    Greetz

Deel Deze Pagina