ik heb het over mijn forum(zie sig) en die maakt gebruik van invision.Het leuke aan Soldat vind ik de ctf mode en team deathmatch
ja best.Weet jij een leuke naam?En het zou wel koel wezen als er alleen nlers in zitten. hoe heet die clan?mischien heb ik er wel eens mee gespeeld...
ik heb ff snel een forumpje geinstalled.Registreer maar ff dan kunnen we daar wel verder praten NL SOLDAT
Soldat loopt de hele tijd vast tijdens de installatie! Das echt klote want het lijkt me wel een leuk online spel. Is er iemand die dat ook heeft?
Lijkt me wel laggen en gratis maar ik hop dat de maps iets groter zijn dan wat er op de screen shots staat.
Die game is dus echt wel wreed gemaakt. Kijk maar hoe die poppetjes uit elkaar vallen enzo (daar kan menig game developer nog een puntje aan zuigen). We spelen het heel veel @ skool. Echt dolle pret.
yo ben ik weer was ff adres van dit forum kwijt.Mijn eigen forum is gehacked ofzo ik kan niet meer inloggen.Als ik weer een nieuw forum heb gemaakt meld ik dat hier en/of bij jullie persoonlijk(msn)En dan praten we wel verder over een clan.