ik kan die hele site nie openen waar je dat spel kan downloaden zie ook die screenshots niet die hier geplaatst zijn
Hey ik(sneaky) heb een nieuwe clan. Het is wederom een nederlandse... Maar mishcien word die ook wel internationaal... Voor meer info moet je naar http://www.negative0.no-ip.com/baggervetforum/index.php?showforum=18 gaan... En heeft iedereen 1.2 al?
Ja idd, staat in het verkeerde forum.. NIW, prachtig spelletje dit, ik ben het ook weer eens aan het downen. Een tijdje geleden via een blad een demo gehad, en me daar erg mee vermaakt.
ik wist niet dat hier een thread van was maargoed, wie speelt dit allemaal nog? ik speel het al heel lang, ik ben een realistic-player zeg maar (speel enkel op realistic) nick: Lightning wie speelt dit nog meer? mischien is het een idee om een clan te maken ofzo edit: soldat versie 1.3 is uitgekomen, ik ga m zometeen instaleren en maakt iemand van jullie mods? ik heb net een SCAR gemaakt, ik zal strax wel even plaatjes van enkele mods posten.
Sprak hij 2,5 jaar geleden. Niemand doet meer aan soldat? Versie 1.4.2 is nu de meest recente. www.soldat.pl voor de download. Als iemand zin heeft in een potje dan hoor ik het wel