1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

soldier of fortune 2 thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 19 mei 2003.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Het gaat gewoon een top-spel worden. Kan niet anders, ze laten mij heus niet 3 maanden lang voor "Jan ***" wachten. ;)
     
  2. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze lieten mij ook 1 jaar voor jan *** wachten op Enter The Matrix :p

    Nee maar wat ik zonet op Dimensionplus.nl las klonk wel vet. gelijk vanaf het begin al 25 Multiplay maps (als ik het goed lees) en ergens in de 50 SP maps. Alleen jammer dat er maar 10 mensen tegelijk in 1 game kunnen. las ik ook net, eerder heb ik hier gelezen dat er 12 mensen konden. wat is nou waar :confused:
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Verschil moet er zijn ;):D

    Ga maar uit van het interview wat ik hier heb gepost. Dit aangezien het de antwoorden zijn van 1 van de makers. Hier het betreffende stukje:

    What is the maximum amount of people that can play a game at once?

    12.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  4. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg vaak een beetje de indruk dat die cijfers van Gamequest lang niet altijd echt relevant zijn...
    Volgens mij is dit spel vast wel meer waard dan een 7.
    Brute force gaven ze ook maar een 7.
    Ik vraag me af hoe die cijfers geweest waren als een spel als Halo er bv nooit was geweest.
    Het lijkt wel alsof alles tegenwoordig alleen maar daarmee word vergeleken.
     
  5. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is natuurlijk wel een toppertje...:)
    Maar je hebt wel gelijk ieder spel heeft zijn eigen gebreken en kwaliteiten.....maar die 7 die ze SOF II geven is naar mijn mening ook een veel te laag cijfer:mad:
    Dan zouden ze beweren dat Wolvenstein beter is wat me een erg sterk verhaal lijkt...SOF II is veel groter op het gebied van Multiplayer en denk dat daar de meeste XBox gebruikers die Live hebben dat geen ramp zullen vinden:)
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jullie kraken nu dus Gamequest af omdat jullie denken en hopen dat SoF II een goed spel wordt? Nu heb ik zelf ook niet zo'n hoge pet op van die jongens daar maar om ze nou al te elimineren op je eigen verwachtingen (je hebt het spel immers nog nooit gespeeld) gaat zelfs mij wat te ver :)
     
  7. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm nou ik heb het wel gehad met die gamequest, ik heb ooit één keer het blad van hun gekocht maar daar stopt het ook mee, die gamecube games krijgen echt altijd mega hoge cijfers en de xbox moet het altijd met de wat lagere cijfers doen... hoezo fanboy? ik vind het belachelijk dat hun blad nog steeds bestaat...

    maar goed, over sof2... tsja ik heb er lang op zitten wachten, ik dacht (en hoop nog steeds) dat deze game zwaar gaat rulen op xbox live... op de pc had ik die sof2 demo dat was echt kicken, maarja, we zien wel he? :)
     
  8. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    heeft iemand hem al vandaag gezien of zo ik moet hebbe hebbe hebbe hebbe kan niet meer w88 aaaaaaaaah
     
  9. Blisz

    Blisz Plague on words

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik heb ook niet voor niets de afgelopen maanden alleen maar wat cube games gekocht (al sinds splinter cell niet echt meer iets of zo :p)

    Soldier of Fortune II is ook gewoon een poort, GEEN nieuwe levels of zo. En die genen die zeggen dat het geen ordinaire poort is hebben uiteraard ongelijk, dat zijn gewoon marketingpraatjes. RTCW had daartegen wel degelijk verschil met de originele op de PC, met nieuwe singleplay missies en co-op.

    Over de random mission generator kan ik kort zijn, die zuigt. Je krijgt hele kale levels met hier en daar doelloze vijanden (de AI van de game is niet geweldig) zou je die missies nog co-op kunnen spelen was het het misschien waard geweest!
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je hebt ongetwijfeld niet alles gelezen. Check de voorpagina en check het interview en check etc.......

    Er is wel degelijk het één en ander veranderd!!

    cya
     
  11. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach de Gamequest geeft nu eenmaal lagere cijfers dan de PU. en de meeste zijn de cijfers van de PU gewend. je kan ook beter gewoon de text even goed doorlezen en kijken wat je er van vind dan naar een cijfer. Zelf geloof ik die PU gasten nooit, vaak een te hoog cijfer in vergelijking met de Gamequest terwijl ze er eigenlijk een beetje dezelfde mening over hebben.

    Bij de Gamequest zijn ook neit echte shooter fanaten volgens mij, het is daar meer platform achtig, terwijl ze bij de PU van alles wat hebben. fighters (Boris) Basketball (JJ) Race/rally (Ed) enz. Bij de GQ is de enige die een beetje shooter speelt die Raul.

    Maar ze hebben de multiplay ook niet getest, dit stond er ook naast. Bij RtCW wel en daar stond bij dat daardoor het cijfer flink omhoog was gehaald.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Komt helemaal goed volgens mij. Daarnaast zie ik het vanzelf wel. Er zijn nog zat andere spellen, vind ik.
     
  13. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Die review van GQ was idd zonder LIVE-gedeelte en daar zouden ze later nog een keer op terug komen..

    Ik denk ook dat dit LIVE gedeeltje van SOF2 het cijfer behoorlijk wat omhoog zou helpen..

    Het enige vreemde vind ik dat die kerel van GQ zegt dat ie bijna niet merkt dat in SOF2 op xbox gebruikt wordt gemaakt van het GHOUL (ofzoiets) systeem terwijl dit juist als 1 van de verbeterde punten in de interviews enz. staat...

    Ik denk toch zeker dat ik lekker SOF2 ga halen en me geen reet aantrek van die knakkers bij GQ, ik ken dat hele blad ook niet eens.. dus..
     
  14. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk waar het mij vooral om gaat is dit:
    Als er een spel is, ongeacht op wat voor console hij uit is, en het heeft een cijfer wat lager is dan een acht gekregen, benadrukken ze alleen maar waarom het spel geen 8 of hoger heeft gekregen.

    Dus ze hebben het alleen maar over wat er allemaal wel niet slecht is aan de game.
    Terwijl je bij een 7 toch verwacht dat er toch ook wel wat positieve dingen te melden zijn.
    Ok, het is dan wel geen topper, maar toch wel goed genoeg om een 7 te geven, waar zijn dan die positieve punten?
    Daar lees ik dan 9 vd 10 niks meer over, of iig zeer weinig.

    Het is elke keer weer "alleen Bungie weet een shooter tot nu toe goed neer te zetten"
    Ja dat er nog geen shooter is die Halo heeft overtroffen (op de Xbox) weet inmiddels iedereen wel lijkt mij.

    Ik kraak ze niet af ofzo, daar gaat het niet om.
    Ik vraag me alleen af waarom ze bepaalde dingen op die manier in hun blad plaatsen.
    Ik vind hun blad leuk om te lezen altijd.
    Hun spelen/testen zo'n beetje alles wat er uitkomt, dus kijken niet snel meer van dingen op, en vinden dingen niet meer snel bijzonder.
    Maar hun 7 hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ik of iemand anders het een kutgame vind.

    Amen :)
     
  15. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Als SOF 2 net zo master word als op de pc.. dan hoor je mij niet klagen dat was echt fucking master... en nog steeds.
     
  16. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    denk alleen niet dat dit het geval zou zijn... SOF2 op de PC is 1 van de betere online-shooters van de afgelopen tijd...
     
  17. Chameleon

    Chameleon Guest

    gore, gore en dat ook nog is online, dit wordt een goeie titel!
     
  18. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 dagje:)
     
  19. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    hij is uit......dimplus heeft hem al
     
  20. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Tres bien :D Morgen ff scoren dus
     

Deel Deze Pagina