1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Sonic Boom

Discussie in 'Games' gestart door Fullmetal Alchemist, 6 feb 2014.

  1. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0

    En totaal uit het niets komend is een compleet nieuwe game voor sonic en een nieuw overall design. wut.

    Maar nu even serieus :3 Sonic Lost World, de momenteel laatste Sonic game, is nog maar 3 maanden geleden uitgebracht en het volgend spel is al in behandeling. Deze word gemaakt door de ex-medewerkers van Naughty Dog.

    De grootste verandering zijn de designs. Sonic heeft blauwe armen, Knuckles heeft pillen genomen, Amy is... Amy die niet constant meer haar panties laat zien en tails is nog steeds awesome.

    Een release date is nog niet bekend (waarschijnlijk word dit 2015) maar het is wel bekend dat dit de befaamde third nintendo exclusive is.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2014
  2. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toevallig sonic lost world net uitgespeeld. Ondanks de lage cijfers bii de reviews toch maar geprobeerd. Het heeft me positief verrast, echt een geweldige game. Ik kijk ook zekee uit naar dit nieuwe deel. Heb ff de trailer bekijken en dat "coming soon" lijkt mij duiden op dat het er wel eens voor 2015 kan zijn. Lijkt er ook op dat dit nieuwe deel een coop mode krijgt. Ik ben benieuwd.
     
  3. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    [yt]D8V0P4Yvw7c#t=52[/yt]
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Oke, een complete verkrachting van de desings van Sonic en co., een trailer waarin het alom bekende kutste dubstep nummer in voorkomt, gevolgd door de meest generieke afsluiter ever waarbij weer een lame random groot beest uit de grond te voorschijn komt waarbij je nekharen van overeind moeten gaan staan en je zin moet krijgen om deze shit te spelen!?!?

    Wat is dit voor poep.
     
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Vernieuwing heet dat.
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij heeft blijkbaar geen trek in vernieuwing.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Jullie hebben gelijk.
    Erg goeie trailer, en ziet er dope uit so far!
     
  8. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    En nog een preview: http://www.polygon.com/2014/2/6/538...-over-to-western-studios-and-gave-him-a-scarf

    Ik hou niet erg van het nieuwe Sonic design, maar ik wacht het allemaal wel af. Volgens mij is het wel een prima ontwikkelaar en krijgen we nu een echte nieuwe Sonic.
     

Deel Deze Pagina