In de VS is de collectie al te koop, weet iemand wanneer die in Europa uit komt? Dit is vind ik echt zeer cool van Sega om voor $20, al die oude games weer uit te brengen. De 8 bit sega was mijn eerste console en wat heb ik daar vaak sonic op gespeeld zeg. Voor die prijs is het echt een aanrader als je sonic wel cool vond/vindt.
Ja, hij is net uitgekomen in de VS. De release date voor Europa is echter nogal vaag, heb die nergens kunnen vinden. Echter, SMCP wordt in Amerika uitgegeven door Sega Europe dus dat ie er komt lijkt me wel zeker. Persoonlijk kijk ik ook uit naar deze collectie. Maar dat komt eerder Comix Zone, Sonic Spinball en Dr. Robotnik's Mean Bean Machine dan de vertrouwde Sonic spellen
Heb net een vriendelijk mailtje terug gekregen van Sega met daarin dat als alles goed verloopt de release date 4 februari 2005 is. Dus maar hopen dat alles goed gaat, Alleen jammer dat de Master system spellen er niet op staan( waren dezelfde toch als de game gear)
Hangt een beetje van de prijs af eigenlijk... Als ie voor 30 euro in de shops ligt, dan waarschijnlijk wel, maar issie duurder, dan wacht ik gewoon een half jaar ofzo. Gaat me voornamelijk om sonic 1 & 2 omdat ik daar vroeger gek op was...
Ik wil er ook max. 30 euro ofzo voor betalen. Maar ik koop hem zeker ooit nog wel. Het gaat mij vooral op de gamegear sonics en sonic 3.
Sonic 3 had ik ook op de megadrive, maar die vond ik qua sfeer helemaal niet bij de eerste 2 delen passen. Was veel minder 'sonic'. Deel 1 en 2 waren gewoon 'perfect', en deel 3 zat maybe ook wel goed in elkaar, maar voelde gewoon minder als 'sonic' aan. Sonic CD vond ik trouwens ook die sonic sfeer hebben. jammer dat ze die er niet bij hebben gegooid. Persoonlijk zou ik trouwens ook graag Revenge of Shinobi weer eens spelen. Ik heb hem nog voor de megadrive enzo, en toen ook uitgespeeld, maar de kabel van mijn megadrive is kapot Geen idee waar je die dingen kunt kopen. Zou eigenlijk eens een nieuwe megadrive moeten kopen voor een leuk 2de hands prijsje ofzo...
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Sonic 3 is wel een beetje the odd one out. Maar dat maakt het nog niet dat het geen leuk spel is. Sonic CD vond ik ook wel tof ja, maar daar zijn de meningen echt enorm over verdeeld. Maar de reden dat ik deel 3 graag wil is dat ik die nog niet heb, ik heb hem wel op sonic jam, maar daar zit een diepe kras in die juist bij sonic 3 tot uiting komt. De gamegear sonic spellen heb ik ook allemaal nog niet, daar ben ik wel eens benieuwd naar. Je kunt op ebay gemakkelijk een goedkope megadrive of een nieuwe kabel kopen, is de moeite wel waard.
Heb het spel voor volgens mij 40 euro zien liggen bij www.nedgame.com, maar dat bedrag vind ik nog net iets te hoog... Wacht eigenlijk meer op monkey ball deluxe van sega... Iemand het spel al gekocht? / ervaringen??
Ja Revenge of Shinobi. Geniaal spel. Ik heb alleen het hoesje nog maar en die Megadrive is stuk. Die zou ik ook nog wel een keer willen spelen net als Ecco the Dolphin. Die Sonic Mega Collection is echt zijn geld wel waard. Ik heb hem dan op de NGC maar op de Xbox versie staan meer spellen. Vooral Sonic 1 en 2 vind ik geweldig maar die andere titels zijn ook leuk. (Vooral dat pinball spel vind ik wel geinig)
ff kicken... *) Na dat ik hem hier gewonnen heb ben ik hem veelvuldig aan het spelen maar heb ik wel nog paar problemen. Ten eerste wilde ik weten wat je moet doen om die extra games te unlocken..?? Gewoon de Sonic games allemaal uitspelen? Misschien dat iemand er al eentje heeft gehaald en hier meer over weet. Daarnaast dacht ik toch zeker te weten dat je vroeger bij de games waar je samen met tails in zit kon wisselen tussen die twee. Maar voorlopig loopt die tails (sonic 2) me alleen maar in de weg. En ik dacht ook dat je met 2 spelers tegelijk dus die levels door kon gaan ipv alleen tegen elkaar..maar dat weet ik niet zeker meer. Maar weet iemand dit of dit kan en met welke knop je dat dan doet??...verder is dit echt een meesterlijke verzameling
Je kan als je een nieuw game begint bij Sonic 2 kiezen tussen Sonic en Tails, Sonic, Tails of Knuckles.
Ik heb hem ook hier gewonnen *) Maar met zn 2en met elkaar, als Sonic en Tails, is wel leuk. Alleen is het op één scherm en blijft dat scherm bij Sonic... Dus als je Tails bent moet je hem dan maar bijhouden _0/
er zijn toch ook speciale 'race-levels' in deel 2 of 3...!? volgens mij is dat gewoon splitscreen van de zijkant gezien, waarbij je gewoon zo snel mogelijk het level moet zien te doorkruizen. jammer trouwens dat SEGA nog niet NIGHTS op de XBOX heeft uitgebracht: schijnt ook een fantastische game te zijn.
Nights is niet zo duur hoor en een Saturn ook niet, dus al houd je van retro gamen dan is de Saturn een grote aanrader. Volgens mij heeft Sega op de Xbox geen enkele Saturn game geport, dus ook niet Nights ofzo. Maar idd. Sonic Mega collection plus rules!