1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Sonic & Sega All Star Racing

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 8 feb 2010.

  1. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon een party game speelt is het dan altijd, racen, varen & vliegen? Of kan je ook ervoor kiezen om maar 1 of 2 onderdelen te doen in een race? Zoontje van bijna 4 vindt het racen en varen geweldig (in de demo), maar vliegen gaat nog net even een stap te ver op die leeftijd qua coordinatie.
     
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Met party games bedoel je niet die normale races?

    Normale races zijn verder op de meeste banen wel in alle drie de categorieën.
     
  3. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry, ik bedoel eigenlijk gewoon als ik offline een quick race doe of in splitscreen. Kan ik er dan voor kiezen om niet te vliegen op die baan?
     
  4. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ver ik weet niet, maar misschien heb je een instelling dat je alleen de eerste ( en tweede ) lap rijdt.
    Op sommige tracks waar je moet vliegen gebeurd dit pas in de 3de lap.
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Transformed is nu 3 dagen gratis te spelen op steam. Echt een wreed spel, veel leuker dan ik had verwacht.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Beste drifting mechanic van alle karting games die ik heb gespeeld. Mario Kart lijkt opeens zo houterig.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb al flink wat Mario Karts gespeeld in mijn leven, maar het driften in Sonic en Sega All-Star Racing Transformed werkt veel en veel lekkerder. De banen zijn ook leuker vanwege de variatie in iedere ronde. De muziek is beter. Eigenlijk is alles beter, maar Mario Kart heeft de naam en faam. Ik hoop echt op een nieuw deel op de next-gen.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hopelijk snel in ps+ dan
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Ik heb geen tijd om hem te spelen jammer genoeg.

    Binnenkort maar eens voor de 360 op de kop tikken denk ik.
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik krijg het niet voor elkaar er staat gewoon een prijs achter
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Moet je gewoon naar je 'Games' gaan. Gratis weekenden komen altijd automatisch in je lijst te staan. Daar kan je gewoon gelijk het spel installeren en spelen.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.592
  13. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt Ryu Hazuki terug? Dat is wel stoer! Wel jammer dat het PC only is. Heb wel 3 versies (Xbox 360, PC en 3DS) Maar die andere 2 krijgen nauwelijks tot geen DLC/update support :c
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik neem aan dus voor Transformed. Jammer dat het PC only is.... Ryo Hazuki rules! Gave wagen trouwens ook.
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Als je de game nog steeds niet hebt voor de PC, de game is al een paar keer op sale geweest voor ongeveer 3 euro op Steam, wat dus helemaal niks is :+
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2013
  16. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, hij was afgelopen weekend volgens mij 3 euro vanwege charity met Yogcast. Heck, zelfs de Simon DLC was duurder dan het spel zelf op dat moment
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja, maar ik heb hem ook al op de Vita en 360...
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dan heb je nog steeds een excuus om het voor de PC te kopen, want het heeft veel meer characters dan de handheld/console versies. Ryo Hazuki zal je hoogstwaarschijnlijk nooit voor de console versie zien tho, omdat de developers er moeite mee hebben, blijkbaar.
     
  19. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat opzich best wel een shame was, aangezien dit een deel was van een Poll released door Sumo Digital zelf, die eigenlijk ook vermelde dat de DLC's waarvoor het meest gestemd werd ook op de xbox 360 en ps3 versies uitkwamen. Maar tot nu toe zien we echt nog weinig liefde naar deze versies gaan. Ik verwacht helaas ook niet dat de 3DS/Vita versies uberhaupt ooit dlc krijgen.

    Als ik die poll trouwens moet geloven, maken Segata Sanshiro and Hatsune Miku ook een kans om DLC te worden.
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Nou zit SEGA te teasen:

    [​IMG]

    Misschien dat de game vandaag in de Steam Sale zit + dit erbij? :+
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2013

Deel Deze Pagina