Een acht voor dit spel? Wauw, ben ik de enige die dit spel ontzettend snel saai vond worden? (demo). Er zijn enorm weinig power-ups. Het racen is geen racen te noemen. Je kan niet echt goed/leuk uit de bocht vliegen. Veel meer als gas-geven doe je niet. En er zijn te weinig tegenstanders met te weinig bijzondere kenmerkende dingen. Nee, ik vind dit spel echt zeer weinig inhoud hebben. Hoe leuk de parcours ook zijn. Je kan haast niets. Leuk om over een paar jaar voor 10 euro te hebben en voor de lol met wat vrienden te spelen, twee potjes lang...
Tsja, je hebt nu ook maar 1 baan, 2 karakters en een single race mode. Als je kampioenschappen, Time Trials, Online modes, alle banen, alle karakters hebt etc dan heeft het natuurlijk veel meer inhoud. Maar als je Mario Kart nooit leuk heb gevonden, zal je deze game ook niet tof vinden, misschien is dat het geval?
Ik vind het echt helemaal geweldig Heb de demo echt fucking vaak gespeeld, maar het blijft fantastisch Snap ook niet dat iedereen het zo moeilijk vindt
Ik heb de demo samen met de vriendin getest, maar dit was lokaal splitscreen. Helaas kakte de framerate toen helemaal in....
Ik speel (al) Mario kart sinds de SNES en moet zeggen dat de Xbox 360 "versie van mario kart" mij erg tegenviel op basis van de demo. Het grootste probleem is voor mij de camera die mij net zoals bij Sonic Adventure 2 battle erg tegenviel. Het type camera/ graphix dat ervoor zorgt dat ik snel koppijn krijg. Het wordt hier en daar een Mario Kart kloon genoemd maar Mario kart is imo still the best. De items, sfeer en zelfs de graphix. De mogelijkheid om het gratis online te spelen etc. Ik speel het nog wel eens met veel plezier op de Wii neemt niet weg dat ik deze kart game misschien nog wel eens haal maar dan budget
Heb vandaag de Wii-versie gehaald, en ik moet zeggen dat het een erg goed spel is. Een zeer plezierige arcade feel met snelle, verslavende gameplay. Het is geen Mario Kart Wii beater, maar wel een zeer waardig alternatief. Valt best mee eigenlijk. Ik vind dat de gameplay zelf meer van Mario Kart verschilt dan bijv. de Crash kart racers.
echt een vette game lachen om te spelen en toch verslavend het is wel een mario kart ripoff opzich maar toch goed gedaan en online is fun met eigen avatar
Wat ik niet begrijp dat er gasten zijn die met time trial bij bijvoorbeeld het eerste level met die orka een ronde tijd van 37 seconden hebben???Kom ik aan met mijn 41 en een beetje...verders vind ik het een heerlijke Arcade variant(lees rip off/copy) van Mario Kart...ik vind de humor in deze game zelfs vele malen leuker dan in Mario Kart...nee ik vermaak me prima met deze game.
Boost met starten Even 2 vraagjes over dit waanzinnige spel: 1. Hoe kanje bij de start starten met een boost? Wanneer moet je gas geven? 2. Is er ergens een achivement guide? Kan deze nergens vinden
De téring zeg, wat een kutspel! Een beetje framedrop is niet zo erg, maar dit is imho bijna onspeelbaar... Plus enorm fantasieloos, het racen is niet meer dan gas geven en ongeveer de goeie kant op sturen, nee niks voor mij. En ik ben een enorme mariokart-fan...
2.http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=210621 @Ethareal, is het zo erg dan, die framerate?
ik vind het spel gewoon goed te spelen veel driften en boost als je het door hebt werkt het perfect + online is chaos had vandaag vette matches paar keer 1ste met mijn avatar alleen jammer dat de allstarmoves niet in online zitten maar is ook wel begrijpelijk