1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Sonic & Sega All Star Racing

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 8 feb 2010.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.583
    De demo was erg vet, maar inderdaad veel te moeilijk om eerste te worden.
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Een acht voor dit spel? Wauw, ben ik de enige die dit spel ontzettend snel saai vond worden? (demo). Er zijn enorm weinig power-ups. Het racen is geen racen te noemen. Je kan niet echt goed/leuk uit de bocht vliegen. Veel meer als gas-geven doe je niet. En er zijn te weinig tegenstanders met te weinig bijzondere kenmerkende dingen. Nee, ik vind dit spel echt zeer weinig inhoud hebben. Hoe leuk de parcours ook zijn. Je kan haast niets. Leuk om over een paar jaar voor 10 euro te hebben en voor de lol met wat vrienden te spelen, twee potjes lang...
     
  3. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, je hebt nu ook maar 1 baan, 2 karakters en een single race mode. Als je kampioenschappen, Time Trials, Online modes, alle banen, alle karakters hebt etc dan heeft het natuurlijk veel meer inhoud.

    Maar als je Mario Kart nooit leuk heb gevonden, zal je deze game ook niet tof vinden, misschien is dat het geval?
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik vind het echt helemaal geweldig _O_
    Heb de demo echt fucking vaak gespeeld, maar het blijft fantastisch :D

    Snap ook niet dat iedereen het zo moeilijk vindt :+
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.583
    Het is trouwens wel echt een enorme kopie van Mario Kart, maar dat maakt niet uit. :+
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Jazeker is het dat ;)
    Maar ik heb geen WII, dus is het ideaal :)
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.583
    Ik vind dit ook enorm vet. Ten eerst ziet het er mooier uit en ten tweede is het online beter. :)
     
  8. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje. Kun je met iemand via splitscreen ook online tegen andere spelen? Of kan dit niet?
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb de demo samen met de vriendin getest, maar dit was lokaal splitscreen. Helaas kakte de framerate toen helemaal in....
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is dat een issue van de 360?
    Heb namelijk op de PS3 0,0% last van instabiele framerate :)
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel (al) Mario kart sinds de SNES en moet zeggen dat de Xbox 360 "versie van mario kart" mij erg tegenviel op basis van de demo. Het grootste probleem is voor mij de camera die mij net zoals bij Sonic Adventure 2 battle erg tegenviel. Het type camera/ graphix dat ervoor zorgt dat ik snel koppijn krijg.

    Het wordt hier en daar een Mario Kart kloon genoemd maar Mario kart is imo still the best. De items, sfeer en zelfs de graphix. De mogelijkheid om het gratis online te spelen etc. Ik speel het nog wel eens met veel plezier op de Wii

    neemt niet weg dat ik deze kart game misschien nog wel eens haal maar dan budget :)
     
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een tijd van 3:09 in de Demo.Ik ga morgen de retail versie spelen!
     
  13. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag de Wii-versie gehaald, en ik moet zeggen dat het een erg goed spel is. Een zeer plezierige arcade feel met snelle, verslavende gameplay. Het is geen Mario Kart Wii beater, maar wel een zeer waardig alternatief.

    Valt best mee eigenlijk. Ik vind dat de gameplay zelf meer van Mario Kart verschilt dan bijv. de Crash kart racers.
     
  14. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    echt een vette game lachen om te spelen en toch verslavend het is wel een mario kart ripoff opzich maar toch goed gedaan en online is fun met eigen avatar:lol:
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2010
  15. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet begrijp dat er gasten zijn die met time trial bij bijvoorbeeld het eerste level met die orka een ronde tijd van 37 seconden hebben???Kom ik aan met mijn 41 en een beetje...verders vind ik het een heerlijke Arcade variant(lees rip off/copy) van Mario Kart...ik vind de humor in deze game zelfs vele malen leuker dan in Mario Kart...nee ik vermaak me prima met deze game.
     
  16. Ferreman

    Ferreman Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Boost met starten

    Even 2 vraagjes over dit waanzinnige spel:
    1. Hoe kanje bij de start starten met een boost? Wanneer moet je gas geven?
    2. Is er ergens een achivement guide? Kan deze nergens vinden
     
  17. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    De téring zeg, wat een kutspel! Een beetje framedrop is niet zo erg, maar dit is imho bijna onspeelbaar... Plus enorm fantasieloos, het racen is niet meer dan gas geven en ongeveer de goeie kant op sturen, nee niks voor mij. En ik ben een enorme mariokart-fan...
     
  18. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    2.http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=210621

    @Ethareal, is het zo erg dan, die framerate?
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
  19. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het spel gewoon goed te spelen veel driften en boost als je het door hebt werkt het perfect + online is chaos had vandaag vette matches paar keer 1ste met mijn avatar _O_ alleen jammer dat de allstarmoves niet in online zitten maar is ook wel begrijpelijk
     
  20. Alereon

    Alereon Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina